نمایش خبر در روز :  
ماه :  
سال :  
نوع مطلب :  
بخش :  
ازدواج
۳۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۹

۷ دلیل عجیب و غریب جوان‌ها برای ازدواج

به‌خاطر احساس مالكیت و اختیار ازدواج كردم. دلم وسایلی می‌خواست كه برای خودم باشد و بتوانم هر بلایی سرشان بیاورم. دلم می‌خواست اختیارم هم دست خودم باشد. مثلا وقتی از سر كار برمی‌گردم خودم تصمیم بگیرم كه بخوابم، بروم مهمانی، غذا بپزم یا هر چیز دیگر.

 
۳۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۰

مناقشه چین و هلند بر سر راهب مومیایی شده با طلا / عکس

بنا بر ادعای مقامات چین، این راهب بودایی پیشتر از یکی از معابد چین به سرقت رفته بود.

 
۳۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۳

لحظه نادر همجواری رنگین‌کمان و رعدوبرق / عکس

متیو اسمیت، زیست شناس، لحظه نادری از همجواری رنگین کمان و رعد و برق را به ثبت رسانید.

 
۳۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۴

رای دادن وزیر بهداشت در انتخابات نظام پزشکی / عکس

وزیر بهداشت به همراه رئیس سازمان نظام پزشکی پس از بازگشت از شاهرود با حضور در شعبه اخذ رای تهران رای خود را به صندوق انداخت.

 
تلگرام
۳۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۴

رد شایعه انتقال سرورهای تلگرام به ایران

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شایعه پذیرفتن تلگرام مبنی بر پذیرفتن انتقال سرورهایش به تلگرام را رد کرد.

 
۳۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۴

زندگی ۲هزار و ۳۰۰ کودک در زندان ها

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: ایجاد مهدکودک در زندان ها گامی مثبت در راستای غنای عاطفی مادران زندانی است.

 
استخدام
۳۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۸

استخدام باطعم فامیل‌بازی/درشرکتهای تابعه وزارتخانه‌ها چه می‌گذرد؟

ایجاد ۹۷۰ هزار شغل تاپایان برنامه ششم توسعه آن هم درشرایط رکوداقتصادی، همت مضاعف می‌طلبد،همتی که پشتوانه آن عدالت گستری وشایسته سالاری باشدنه استخدام براساس رانت.

 
۳۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۰

دخترجوان و زیبای کرمانشاهی را بی آبرو کردند!

خانم جوانی به این پلیس مراجعه و اعلام کرد حدود شش ماه پیش به دعوت یکی از دوستان به یک مهمانی رفته است.

 
۳۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

هتل ۲۰ طبقه خیابان امام رضا (ع) مشهد طعمه حریق شد/ انتقال تعدادی از مصدومین به مراکز درمانی/ تصاویر

هتل ۲۰ طبقه «رتانا» خیابان امام رضا (ع) مشهد در آتش سوخت.

 
موادمخدر
۳۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۸

جهش‌های آزمایشگاهی موادمخدر/ کشت «گل» درگلدان‌های خانگی!

گل یا وید یا علف، ماده مخدر جدیدی نیست بلکه همان حشیش است که با نام‌های مختلف در اختیار افراد قرار می‌گیرد. روان‌گردان‌ها در آزمایشگاه جهش ژنتیکی پیدا می‌کنند و خطرناک‌تر به بازار می‌آیند.

 
۳۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۱

مجری سابق در کنار قبر صدام /عکس

حسن عابدینی با انتشار تصویری از خود در کنار قبر صدام حسین، صفحه اینستاگرام خود را به روز کرد.

 
۳۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۸

سارق خودرو، اشتباهی کودک ربا هم شد!

دزد خودرو وقتی ماشین را از مقابل پارکینگ می ربود، نمی دانست که دختر 8 ماهه داخل خودرو است.

 
۳۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۲

ایرانی‌ها به ۷ دلیل می‌میرند

سازمان جهانی بهداشت برای موفقیت ایران در نظام ثبت مرگ در نظام مراقبت سلامت، جمهوری اسلامی ایران را مورد تقدیر قرار داد.

 
مجرمان جنسی کودکان
۳۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۷

مجرمان سابقه داری به نام کودک آزاران/مجرمان جنسی کودکان به حال خودشان رها نشوند

این روزها هشتگ‌های کودک آزاری، تجاوز جنسی، قربانیان خاموش و... را در فضای مجازی به وفور می‌بینیم، هشتگ‌هایی که واکنش به جنایت‌های اخیر هستند و نبود زیرساخت‌ها را به رخ می‌کشند، چرا که ستایش‌ها، حنانه‌ها، آتناها، کیمیاها و... قربانیانی بودند که از طرفی فریب بزرگسالان را خورده و در مواردی قدرت نه گفتن ...

 
۳۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۲

دستگیری باند سارقان طلا از بانوان کهنسال

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی نیروی انتظامی از دستگیری باند سارقان طلا از بانوان کهنسال به روش اغفال خبر داد.

 
۳۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۵

دغدغه جدید اعزام حجاج به عربستان

عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به عدم صدور ویزای تیم ۱۰نفره وزارت خارجه برای استقرار در عربستان گفت: درصورت عدم همکاری عربستان موضوع اعزام حجاج منتفی می‌شود.

 
۳۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۳

نواختن گیتار هنگام جراحی مغز!

یک نوازنده هندی در حالیکه در اتاق عمل تحت جراحی بود، گیتار نواخت تا برای درمان گرفتگی غیرارادی عضلات انگشت‌هایش به پزشکان کمک کند.

 
۳۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

آتش سوزی در ساختمان ۲۰ طبقه در مشهد / عکس

یک ساختمان ۲۰ طبقه در حال ساخت در نزدیکی حرم مطهر رضوی دچار حرق شد.

 
کارخانه تولید روسری
۳۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۰

کارخانه تولید روسری  

در این گزارش تصویری نگاهی به فعالیت یک کارگاه تولید روسری داریم.

 
۳۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۳

آخرین وضعیت دانشجوی زخمی دانشگاه امیرکبیر

پنج شنبه شب یکی از دانشجویان این دانشگاه برای مکالمه تلفنی از درب خوابگاه خارج شده بود که این دانشجو به ۴ موتور سوار شک می کند و به سمت درب خوابگاه حرکت می کند اما مورد ضرب و شتم این افراد قرار می گیرد.