پایگاه خبری ستاره ها - پربيننده ترين عناوين تلویزیون :: نسخه کامل http://www.setarehnews.ir/art/television Tue, 18 Dec 2018 21:01:09 GMT استوديو خبر (سيستم جامع انتشار خبر و اتوماسيون هيئت تحريريه) نسخه 3.0 /skins/default/fa/normal5/ch01_newsfeed_logo.gif تهيه شده توسط پایگاه خبری ستاره ها http://www.setarehnews.ir/ 100 70 fa نقل و نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری ستاره ها آزاد است. Tue, 18 Dec 2018 21:01:09 GMT تلویزیون 60 عکسی از ترلان پروانه در جشن تولد مربی سوارکاری اش! http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/149689/ ]]> هنری Mon, 17 Dec 2018 11:03:54 GMT http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/149689/ «گاندو» به تبریز رسید http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/149685/ به گزارش ستاره ها به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: سریال پر بازیگر «گاندو» به تهیه کنندگی مجتبی امینی و کارگردانی جواد افشار که شهریور ماه کار خود را در تهران آغاز کرده بود، این روز‌ها در شهر تبریز مشغول تصویربرداری سکانس‌های جدید خود است و حدود ۷۰ درصد از کار تاکنون ضبط شده است که تا پایان سال تمام می شود.   بعد از شهر تبریز، شیراز مقصد بعدی گروه است که تا قبل از سفر به ترکیه در یک ماه آینده باید سکانس‌های آن گرفته شود و نویسندگی کار را آرش قادری انجام داده است. داریوش فرهنگ، وحیدرهبانی، پیام دهکردی، لیلا اوتادی، ساراخویینی‌ها، علیرام نورایی، آزیتا ترکاشوند، نگارعابدی، خسرو شهراز، پندار اکبری، عرفان ابراهیمی، مجیدنوروزی، علی افشار، اتابک نادری، نیلوفر شهیدی، محمدجواد طاهری، جمشید جهانزاده، بهزاد رحیم خانی، فلیپ ساپرکین، فرشته آلوسی، سارا محمدی، میثم ولیخانی، مصطفی سلطانی، یاسمین پیداودی، آیدا جعفری، ناره گرگوریان، از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال پر ستاره ایفای نقش خواهند کرد؛ همچنین «گاندو» با حضور کامبیز دیرباز، محمدرضا شریفی‌نیا، سید مهرداد ضیایی، رضا توکلی، نسرین نکیسا، سوگل طهماسبی، کمند امیر سلیمانی، صالح میرزا آقایی و فرهاد قائمیان تصویربرداری می‌شود؛ ناگفته نماند جمع زیادی از بازیگران خارجی و ایرانی در بخش تولید خارج از کشور به این مجموعه اضافه خواهند شد. سایر عوامل سریال «گاندو» عبارتند از: کارگردان: جوادافشار، تهیه‌کننده: مجتبی امینی، مجری طرح و مدیرتولید: مصطفی سلطانی، نویسنده: آرش قادری، مدیرتصویربرداری: فرشادگل سفیدی، مدیر صدابرداری: هادی افشار، مدیر برنامه‌ریزی: آرش سجادی، دستیار اول کارگردان‌: داود باقری، طراح صحنه: حسین مجد، طراح لباس: الهام شعبانی، طراح گریم: شهرزاد عقیقی، مدیرتدارکات: سید مقصود میرهاشمی، تدوین: حامد محسن پور، دستیاردوم کارگردان: افشین عمران، تصویربردار پشت صحنه:محمد باقری، برنامه ریز: عارفه رشیدی و مینا نیکو، منشی صحنه: سمانه واعظی، عکاس: محسن جسور. ]]> هنری Mon, 17 Dec 2018 10:44:31 GMT http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/149685/ سیدجواد رضویان به استقبال زمستان رفت/عکس http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/149670/ به نام حضرت حق ؛ زمستان بی تو سرمایی بی برف است بارش اندوهی سپید از ابر های سرخ مه آلود زمان در کوچ غریبانه ی یاس ها برای چه از زمستان بگویم زمستان بی برف پرنده ای بی آسمان است که دانه های گندم را از باغچه ای متروک می جوید. آدینه به عافیت، عاقبت به خیر. یاحق. تصویر : سینا جان نورمحمد به تاریخ دی ماه ٩٣   ]]> هنری Mon, 17 Dec 2018 09:31:24 GMT http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/149670/ گفتگو با حسام منظور؛ ارسلان میرزای محبوب «بانوی عمارت» http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/149679/ به گزارش ستاره ها به نقل از خبرگزاری فارس: «حسام منظور» چهره ای گمنام در سریال های تلویزیونی است. فارغ التحصیل کاگردانی سینما و مدرس بازیگری، پیش از این در نمایش های زیادی حضور داشت و یکی دو فیلم سینمایی هم بازی کرده بود اما سریال «بانوی عمارت» اولین حضور این بازیگر در عرصه تلویزیون بود.منظور در نقش شازده امیر ارسلان، بازی خوبی به نمایش گذاشته و بیننده را با خود همراه کرده است. به تازگی با این بازیگر مصاحبه ای ترتیب داده ایم که در زیر می خوانید: آقای منظور علی‌رغم اینکه «بانوی عمارت» جدی‌ترین کار شما در حوزه تلویزیون محسوب می‌شود؛ اما به نظر می‌رسد که در حوزه تئاتر حضور پررنگ‌تری داشته‌اید و این موضوع در بازی شما در سریال هم به چشم می‌آید. یکی از دلایلی که کمتر در این سالها در تلویزیون حضور داشتم به خودم برمی‌گردد و دیگری نحوه انتخاب بازیگر برای سریال‌ها. اصولا آدم سخت‌گیری هستم و با اینکه پیشنهادهایی بوده، اما برای من زیاد جذابیت نداشته است و جاهایی که دوست داشتم هم پذیرفتم و بازی کردم که دوست ندارم نامی از آنها ببرم. همچنین دوست داشتم در این سالها به بلوغ و پختگی برسم و دوست نداشتم یک شبه ره صد ساله را بروم. برخی از این تجربیات خوب بوده و برخی هم نه. سیستم انتخاب بازیگر در کشور ما هنوز ساز و کار مشخصی ندارد و برخی اوقات دانشجوهایم از من سوال می‌پرسند که چطور می‌توانیم وارد دنیای بازیگری شویم و من هیچ جواب شفاف و مسیر مشخصی برایشان ندارم. بخشی از این مسیر به شانس و اقبال و ارتباطات آدم‌ها برمی‌گردد. من اصولا سعی می‌کنم در فضاهای شخصی خودم باشم،‌ مطالعه کنم و بیشتر یاد بگیرم. هیچگاه از تجربه نترسیدم و همیشه به استقبال تجربه رفتم و حداقل در تئاتر این را ثابت کردم که هر نقشم با نقش دیگر تفاوت دارد و شاید همین یکی از دلایلی باشد که باعث شده کمتر در تلویزیون کار کنم. به هر ترتیب قرار گرفتن در قالب یکی از شخصیت‌هایی که در دوره قاجار زندگی کرده است، کار ساده‌ای نیست. نقش «ارسلان میرزا قوانلوی قاجار» چه ویژگی‌های منحصر به فردی داشت که شما را ترغیب کرد؟ وقتی که صحبت از آقای حمیدنژاد شد خیلی هیجان زده شدم و ایشان را جزو کارگردان‌های صاحب سبک در سینمای ایران می‌دانم و اغلب بازیگران دوست دارند با او کار کنند و من هم همینطور. آقای حمیدنژاد را تا به حال از نزدیک ندیده بودم و او هم تئاترهای من را ندیده بود و شنیده بودم که برای انتخاب بازیگرانشان وسواس خاصی دارند و مدتی هم بود که به دنبال بازیگر برای نقش ارسلان میرزا می‌گشتند و مرا برای این نقش انتخاب کردند. به طور معمول ایفای نقش یکی از شاهزاده‌های قاجار استایل و فیزیک خاصی را می‌طلبد. آقای حمیدنژاد بر اساس چه ویژگی‌هایی شما را برای این نقش انتخاب کرد؟ اینکه چه فاکتوری برایشان مهم بود که من با آن مطابقت داشتم را باید از خودشان بپرسید. اما وقتی که متن را خواندم بسیار هیجان زده شدم چراکه قصه بسیار دقیق و مهیجی است و هر چند قسمت یکبار اتفاق جدیدی می‌افتد و مجموعه درام پیچیده‌تر می‌شود و این قصه طی تحقیقات بسیاری نوشته شده است و نشان از این دارد که نویسنده به خوبی درام را می‌شناسد. کارهای تلویزیونی ما در سالها ی اخیر همگی شبیه به هم شده است و آنهم به خاطر استفاده از یک الگوی تکراری است. از طرفی هم شجاعت در ساخت آثار کم شده است و ما برای ساختن سریالی جذاب نیاز به شجاعت بیشتری داریم که باید در قصه پردازی و پرداخت درام و نحوه تولید اثر باشد و زمانی که متن این سریال را خواندم این شجاعت را در نوشتار آقای جوانمرد دیدم و از آن طرف هم آقای حمیدنژاد فرد شجاعی است و آنهم به این دلیل که بچه جنگ است و شاهد این ماجرا میزانسن، دکوپاژ، استفاده از بازیگران و همه عناصر تشکیل دهنده این سریال می‌بینید و اگر امروز استقبال مردم را می‌بینید به این دلیل است که مردم بعد از سالها با یک اثر جدید یا کمتر دیده شده مواجه شده‌اند و همه اینها باعث شد که از همان ابتدا در انتخابم شک نکنم. مدت‌ها از تولید و پخش آخرین سریال عاشقانه تاریخی تلویزیون می‌گذرد و بنا به کمبود بودجه‌ای که دست سازندگان آثار تلویزیونی را بسته شاید کارگردان‌ها میل کمتری برای رفتن به سمت این ژانر دارند. بله، چندین سال است که تلویزیون یک سریال جذاب تاریخی نداشته است، ‌حتی در نوع غیر عاشقانه هم مدت‌ها است که اثری تاریخی نداشتیم. در ادامه تصور کردم اثری که مدت‌ها منتظرش بودم همین است و بلافاصله آن را پذیرفتم. معمولا ساخت آثار تاریخی مثل راه رفتن روی لبه تیغ است و اگر دخل و تصرفی در آن صورت گیرد، بالاخره مشخص خواهد شد. قصه‌ای که در این سریال اتفاق می‌افتد و پیش می‌رود، تا چه میزان ریشه‌ای در واقعیت دارد؟ با اینکه «بانوی عمارت» فرم تاریخی دارد، اما خیلی به تاریخ نمی‌پردازد. این سریال در واقع می‌خواهد روابط انسان‌ها را در بستر تاریخ مورد بررسی قرار دهد. بخش‌هایی از داستان که به قتل ناصرالدین شاه و ماجرای میرزا رضای کرمانی مربوط است کاملا مستند است و روی آن تحقیق‌های فراوانی انجام شده است و سایر بخش‌های داستانی زائیده ذهن نویسنده است. شازده ارسلان یک شخصیت خیالی است منتهی در مورد بحث ترور ناصرالدین شاه و بازجویی از میرزا رضای کرمانی ابهامات بسیاری وجود دارد و در تاریخ هم آمده که تعداد زیادی از ایل قاجار در آن دوره برای مشخص شدن قاتل شاه با کرمانی حرف می‌زنند و از او به نوعی استنطاق می‌گیرند و ارسلان هم می‌تواند یکی از آنها باشد که سراغ میرزا رضا رفته و از او استنطاق می‌گیرد. نکته بعدی که در مورد این شخصیت به وضوح پیداست این است که با گذشت تقریبا ۱۰ قسمت از این سریال زندگی شخصی ارسلان میرزا و رفت و آمدهایش با اطرافیانیش برای مخاطب در هاله‌ای از ابهام است. ذات این شخصیت مبهم است یا در آینده همه چیز درباره او آشکار خواهد شد؟ این ابهامات بخشی از مهندسی فیلم‌نامه است که قرار است در کنار هم این شخصیت را شخصیتی کاملا پیچیده نشان دهد. در مورد آینده ارسلان میرزا نمی‌توانم از الان چیزی بگویم چراکه قصه را لو خواهم داد! ظاهر شما برای سریال است و گویا بعد از گذشت دو ماه از پایان تصویربرداری، هنوز ظاهر «ارسلان میرزا» را حفظ کردید؟ معمولا ظاهر بازیگران بر اساس نقش‌هایی که بازی می‌کنند تغییر می‌کند و اگر گریم‌های مختلفی که در تئاتر بازی کردم را ببینید متوجه می‌شوید که برای هر نقش گریم متفاوتی داشتم و به این دلیل که هنوز کار جدیدی را بعد از بانوی عمارت شروع نکردم هنوز راکورد گریم این سریال را همراهم دارم. یکی از جذابیت‌های بازیگری همین است که شما روح و روانت را در نقش‌های مختلف به چالش می‌کشی و یک تکه از وجودت را در هر نقشی جا می‌گذاری و بعد باید از آن فضا جدا شوی. با این حساب هنوز ارسلان میرزا را در خودتان نگه داشته‌اید. بله، خب یکسال با این نقش زندگی کردم و گاهی برخی نقش‌ها آنقدر در تار و پود آدم می‌پیچند که مدل راه رفتن، ایستادن و حرف زدن آدم را تغییر می‌دهند. بعضی کارها یک ماهه تمام می‌شود اما کاری که مدت طولانی تری دارد و شما هر روز صبح به خاطرش یکساعت گریم می‌شوی و وارد فضا و آن معماری می‌شوی و همانجا حالت را تغییر می‌دهد، فرق دارد. شخصیت ارسلان میرزا را دوست داشتید؟ این شخصیت خیلی قوی نوشته شده و رها شدن از او کار سختی است. چقدر برای نزدیک شدن به این شخصیت فیزیک خود را تغییر دادید؟ در مدت زمانی که تا شروع تصویربرداری داشتم سعی کردم فیزیک و ظاهرم را بسازم. وزنم را تغییر دادم و سعی کردم تا در نوع راه رفتن، نوع ایستادن و … به او نزدیک شوم. بُعد روحی روانی بازیگری بسیار دشوار است و اگر بازیگر به آن دقت نکند قطعا آسیب می‌بیند. در همان روزهای ابتدایی مواجهه با شخصیت «ارسلان میرزا» چه چالشی برای شما پررنگ‌تر بود؟ در ابتدا هیچ تصوری از این شخصیت نداشتم آنهم به این دلیل که ما از دوران قاجار چیزی نمی‌دانیم فقط تعدادی عکس از آن دوره به ما رسیده که عکس‌های دقیقی هم نیستند و بیشتر فیگوراتیو است و خود واقعی‌شان نیستند. ما حتی نمی‌دانیم آنها به چه شکل صحبت می‌کردند و تنها صوتی که از زمان قاجار باقی مانده نوار مکالمه و فرمان مشروطیت مظفر الدین شاه است که چندی قبل منتشر شد که آنهم در حال خواندن نامه‌ای اداری با زبان اداری است و باز هم ما نتوانستیم متوجه شویم در زمان قاجار مردم به چه شکل صحبت می‌کردند. باید ببینیم اولین کسی که در مورد زمان قاجار فیلمی می‌سازد چه کسی است؟ علی حاتمی یکی از تاثیرگذارترین فرد در این زمینه است و او با ساخت آثارش الگویی درباره نوع صحبت کلامی مردم با یکدیگر ارائه می‌دهد. ما در مورد زمان قاجار یکسری داده داریم و اینها نمی‌تواند به بازیگر خیلی کمک کند و برای من نوعی شمایل بسازد و ناچارم از متن و قدرت تخیلم استفاده کنم و ببینم متن مرا به کدام سمت می‌برد. و مطمئنا در این بخش هنر گریم هم تاثیرگذار بود. شک نکنید، شاید لازم باشد همینجا از آقای اسکندری تشکر ویژه‌ای داشته باشم. یادم هست اولین روزی که زیر دست او گریم و توسط آقای حمیدنژاد تائید شدم، در آینه نگاه کردم و شاید باید گفت همه چیز درباره ارسلان در وجودم از همان نگاه در آینه شروع شد. به هر حال هر بازیگری روشی برای رسیدن به نقش خود دارد و روش من دیدن ظاهر آن نقش است. نوع پوشش هم در ادامه همین است و روی رفتار آدم تاثیر می‌گذارد، از چکمه گرفته تا کلاه و پالتو و … همگی باعث می‌شود تا شما به عنوان یک بازیگر تجربه آدمی که دویست سال پیش این لباس‌ها را پوشیده را راحت‌تر متوجه شوی. خیلی‌ها فکر می‌کنند زندگی در آن زمان دشوار بوده، اما من خلاف این را می‌گویم که اتفاقا آن زمان‌ها زیبا زندگی می‌کردند و وقتی ۶ ماه در آن فضا زندگی کردم واقعا فهمیدم که ما چه چیزهایی را از دست دادیم. آرامش و سکونی که در آن دوره از تاریخ وجود داشته است الان نیست. در حال حاضر همه چیز در دسترس است و به همین خاطر ما ارزش خیلی چیزهایی که در اطرافمان هست را نمی‌دانیم. اما در گذشته اینطور نبوده و حتی برای خوردن یک استکان چای مجبور بودی عرض یک حیاط طویل را طی کنی و در این رفت و آمد از کنار عمارتی با معماری زیبا عبور می‌کنید. برای ما همه چیز در دنیای معاصر قابل دسترس و به همان میزان بی ارزش شده است حتی عشق و دوست داشتن و برای رسیدن به آنچه نیاز داشتیم مدت زمان زیادی را باید صرف می‌کردیم. وارد شدن به فضا و معماری که در گذشته مورد استفاده بوده است، روح نقش را تغییر می‌دهد، شما همین باور را دارید؟ من دو هفته قبل از شروع تصویربرداری با کسب اجازه از آقای حمیدنژاد به لوکیشن رفتم و در خانه قدیمی قاجاری فقط راه رفتم و بعد از شروع تصویربرداری هر زمانی که بازی نداشتم در آن عمارت و فضا می‌ماندم و از آنجا در جهت بهتر شدن حس بازی‌ام الهام می‌گرفتم. شروع تصویربرداری کاشان بود و بخش‌هایی را در قزوین و شهرک سینمایی بودیم. معتقدم راه رفتن در بافت و معماری قدیمی باعث می‌شود که ریتم آدم کند شود و برای ما که به فضای پُرتنش و ریتم تند زندگی شهری عادت کردیم، ورود به چنین فضای بزرگی که امکانات زندگی شهری را هم ندارد، چالش بزرگی است و استرسی که بیماری دوران ما است را ندارد. همین می‌شود که بعد از مدتی ریتم راه رفتن و سرعت حرف زدن برای فرد کند می‌شود و سرمنشا همه اینها معماری شهری است. در این چند ساله به دلیل کمبود بودجه‌ تلویزیون سریال‌های خوبی ساخته نمی‌شود و از طرفی هم سازندگان به سمت بازیگرانی می‌روند که کمتر چهره‌ هستند. این سریال هم با کمبود بودجه ساخته شده است و همه بچه‌ها فداکارانه کار کردند و الان که بازخوردهای مردم را می‌بینیم واقعا خوشحال می‌شویم. کمبود بودجه مشکل ما بود و نباید مردم را در این ماجرا دخیل می‌کردیم آنها حق دیدن یک سریال خوب را داشتند. درمورد سوال دومتان هم باید بگویم انتخاب بازیگران اصلی این سریال منوط به کمبود بودجه نبود بلکه آقای حمیدنژاد می‌خواستند این دو کاراکتر را به افرادی بسپرند که کمتر در تلویزیون دیده شدند و انتخاب من و خانم مومن بر همین اساس شکل گرفت. شخصیت ارسلان میرزا زائیده ذهن نویسنده سریال است؟ بله و البته آقای جوانمرد (نویسنده) از چند شخصیت آن دوران الگو گرفته و هیچ کدام مصداق عینی ندارند. من شازده ارسلان را مجموعه‌ای از یک آدم می‌بینم که نه خوب مطلق است و نه بد مطلق و در روند خلق کاراکتر مدام به این فکر می‌کردم و از اینکه کاراکتر خوب مطلق یا بد مطلق بسازم پرهیز کردم. در مدت زمانی که تا شروع تصویربرداری داشتم سعی کردم مطالعاتم را در زمینه دوره قاجار بالا برده و او را در ذهنم طراحی کنم. تا به حال چنین نقشی را در تئاتر تجربه کرده بودید؟ در تئاتر اغلب کارهایم مدرن بوده است و نمایش‌های ایرانی که بازی کردم در دوره پهلوی می‌گذشته و نمایشی در زمان قاجار بازی نکردم.  قبل از اینکه چنین نقشی به شما پیشنهاد شود، چقدر مطالعه تاریخی داشتید؟ بچه که بودم به دلیل اینکه رشته تحصیلی‌ام را دوست نداشتم اصلا به آن علاقه نداشتم و مدام تجدید می‌آوردم. یادم هست پدرم تابستان‌ها مرا داخل زیرزمین خانه می‌گذاشت که درس بخوانم و پدرم کلکسیون بسیار جامعی از کتاب‌های تاریخی در زیرزمین داشت و حواسش نبود که نباید من را با این کتاب‌ها یک جا بگذارد و من کتاب‌های درسی را بستم و شروع کردم به خواندن کتاب‌های تاریخی و بعضی‌هایشان را چندین بار خواندم و از آن لحظه شیفته تاریخ شدم. و همکاری با عزیز الله حمیدنژاد در کارنامه کاریتان چطور بود؟ او مرد نازنین و بی‌نظیری است و نمی‌توانم با کلمات او را توصیف کنم و الان که کار تمام شده با فراغ بال از او صحبت می‌کنم. رابطه بین کارگردان و بازیگر نقش اصلی در یک سریال خیلی مهم است و این اتفاق به مرور بین ما شکل گرفت. حتی قبل از تصویربرداری برخی سکانس‌ها آقای حمیدنژاد می‌آمد و می‌گفت این سکانس خیلی سختی‌ است و من می‌گفتم ما سخت‌تر از این هم داشتیم و از پسش برمی‌آییم. از اینجای قصه به بعد سکانس‌های پیچیده و دشواری داریم که خواهید دید و اگر اعتماد متقابل او نبود به این کیفیت نمی‌رسید. من از آقای حمیدنژاد بسیار آموختم. بعد از دیده شدن «بانوی عمارت» پیشنهادها چطور بوده؟ و آیا دوباره این نقش را تکرار می‌کنید؟ پیشنهادهایی بوده اما می‌خواهم از این به بعد با دقت بیشتری انتخاب کنم و سعی می‌کنم که این سریال زندگیم را زیاد تغییر ندهد. همانطور که در تئاتر هیچ وقت نقش تکراری بازی نکردم از این به بعد هم همین روال را از سر می‌گیرم. شما علاوه بر بازیگری تدریس هم می‌کنید؟ نزدیک به سه سال است که در دانشگاه آزاد، رشته بازیگری تدریس می‌کنم و رابطه خوبی با دانشجوهایم دارم. خودم دوست دارم تا با دانشجوها که از من جوانتر هستند ارتباط داشته باشم تا از این طریق به روز بمانم. بازیگری برایتان اولویت دارد یا تدریس؟ من این دو را جدا از هم نمی‌دانم و فکر می‌کنم تدریس روی بازیگری‌ام تاثیر داشته است به این خاطر که شما را مجبور می‌کند هر شب درباره بازیگری بخوانی و ببینی و اتفاق‌های روز را دنبال کنی و همزمان که تدریس می‌کنم خودم هم در حال یادگیری هستم و در این فرایند گفت‌وگو شکل می‌گیرد و بازیگری جدای از گفت‌وگو نیست و اساس بازیگری همین گفت‌وگو است. علاوه بر اینها اصولا محیط دانشگاه را دوست دارم و حس زنده بودن را به من القا می‌کند. یکی از ترس‌های دوران دانشجویی‌ام این بود که یکروز دوران دانشجویی‌ام تمام شود و دیگر نتوانم وارد دانشگاه شوم. موضوعی که درباره این سریال وجود دارد بالاخص قسمت‌های ابتدایی این است که به نظر می‌رسد «بانوی عمارت» تا حدودی شبیه به «شهرزاد» است. بله خودم هم این موضوع را شنیدم. فکر می‌کنم متن این سریال همزمان با متن سریال شهرزاد نوشته شده است و شاید شباهت‌هایی در قسمت‌های ابتدایی سریال آنهم در وجه عاشقانه آن وجود داشته که چنین تعبیری را ایجاد کرده است. از طرفی باید دید که در ادامه چه اتفاقی می‌افتد که قطعا با سریال شهرزاد تفاوت‌های بسیاری دارد. با اینکه زیاد سریال شهرزاد را دنبال نمی‌کردم، اما این را می‌دانم که شهرازد و بانوی عمارت هر کدام در دو برهه مختلف تاریخی اتفاق می‌افتند و شاید هم مشابه بودن برخی عوامل در گروه این شباهت را پررنگ کرده است. حرفی که این سریال می‌زند حرف دیگری است و به این قسمت‌های ابتدایی برنمی‌گردد و آقای حمیدنژاد هم کارگردان با سابقه‌ای است که صاحب سبک و استایل خودش است و چنین حرفی مصداق عینی ندارد. بانوی عمارت سریالی نیست که دچار یکنواختی شود و مدام قصه‌های جدید و آدم‌های جدید وارد می‌شوند و روند قصه طور دیگری می‌شود. صحبت پایانی. امیدوارم بخش سینما و تلویزیون ما بتواند به جایگاه واقعی خود برسد چراکه ما نیروهای متخصص بسیار خوبی در سطح بین المللی داریم. ما پشتوانه‌ای مثل ادبیات و تاریخ داریم و وقتی به یک سریالی اهمیت می‌دهیم باید برایش هزینه کنیم. ]]> هنری Mon, 17 Dec 2018 10:15:54 GMT http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/149679/ پادشاهی که پاپ کورن می‌خورد و با آرنجش گردو می‌شکند http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/149675/ به گزارش ستاره ها به نقل از خبرآنلاین؛ خسرو معتضد مجری و کارشناس برنامه «تاریخ و سینما» که شنبه شب‌ها از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود درباره فیلم «میراث دار» با موضوع زندگی عمر خیام گفت: متاسفانه کارگردان این فیلم، کیوان مشایخ، یک ایرانی است که سال‌ها در آمریکا زندگی کرده و بازیگران فیلمش نیز اغلب ایرانی هستند. من از یک ایرانی انتظارم خیلی بیشتر بود. این فیلم مضحکه است. در فضای مجازی از این فیلم خیلی انتقاد کردند و آن را فیلم بسیار بدی دانسته اند. او افزود: کیوان مشایخ که جرأت کرده و فیلم خیام را ساخته آیا خیام را می‌شناسد؟ دایره المعارف ایران در آمریکا در دسترسش بوده، چرا به آن مراجعه نکرده است؟ رباعیات خیام را ادوارد فیتز جرالد در قرن نوزدهم به زبان انگلیسی ترجمه کرده است. در حال حاضر شهرت خیام در اروپا و آمریکا خیلی بیشتر از ایران است. کسی که چنین فیلمی می‌خواهد بسازد ابتدا باید ببیند که آیا توانش را دارد؟ چقدر درباره خیام کتاب خوانده است؟ مقدمه ادوارد فیتز جرالد را خوانده است؟ خیام را می شناسد؟ او خطاب به کارگردان این فیلم گفت: کیوان مشایخ وقتی می‌خواستی این فیلم را تهیه کنی به کتابخانه کنگره مراجعه می‌کردی و کتاب هارولد لمب را می‌خواندی. هارولد لمب یک کتاب درباره عمر خیام نوشته که توسط یکی از اساتید به فارسی ترجمه شده است. این کتاب بسیار زیباست و صحنه‌های بدیع دارد و ما را به نیشابور قرن ششم می‌برد. داستان فیلم درباره یک خانواده‌ای در آمریکاست که از نوادگان خیام هستند، به نظر من این موضوع خیلی خنده‌دار است. در ایران اگر بخواهید جد بزرگ خودتان را بشناسید دشوار است و خانواده‌هایی که بتوانند هفت نیای خودشان را نام ببرند خیلی کم است. حال این فرد به رفته آمریکا و یکسری از  اقوامش نیز در ایران هستند. آنها یک گردنبندی را در دست دارند که برای پدر خیام بوده است؛ گردنبند به مادر خیام رسیده و مادرش نیز آن را به خیام داده و خیام دست به دست آن را به فرزندان و نوادگانش انتقال داده و اکنون در لس‌آنجلس است.  این مورخ ادامه داد: در این فیلم مادر خیام زنی بیمارگون است. خیام از همان کودکی هر شب به آسمان خیره می‌شود و از کودکی دب اکبر، دب اصغر را در آسمان می‌شناسد و روی زمین با شمع حالت ستارگان را مجسم می‌کند. مادرش به سراغ استادی می‌رود و از او می خواهد که خیام را به مدرسه راه دهند. این استاد که بعدها در فیلم، مشخص می‌شود خواجه نظام‌الملک طوسی است از خیام حمایت می کند، او را به مدرسه می برد، در مدرسه به او یک مکان رفیع می دهد و مورد عنایت و محبت قرار می دهد.  معتضد بیان کرد: کیوان مشایخ در تاریخ چیزهایی خوانده و لذا نظامیه‌ها را در فیلمش خواجه نظام الملک درست کرده است. عمر خیام یک دوستی به نام حسن پیدا می‌کند. کارگردان یک دختر نیز به نام دریا را وارد داستان کرده است، اسم دریا جدید است و من فکر نمی‌کنم در قرن ششم هجری اسم دختر را دریا می‌گذاشتند. کما اینکه بسیاری از اسامی ایران باستان از سال ۱۳۰۰ هجری در ایران متداول شد. فکر کنید در قرن ششم هجری اسم یک دختر بچه را دریا گذاشته اند که دو دوستِ پسر دارد و با هم بازی می‌کنند. عمر به کنار دریا می رود و به آسمان نگاه می کند و با حسن صباح شمشیر بازی می کند. فیلم کودکانه و وقت تلف کن است. این کارگردان به جای فیلمبرداری و طراحی صحنه چقدر خوب بود که مقداری زندگی خیام را می‌خواند. مجری «تاریخ و سینما» ادامه داد: در فیلم ناگهان صحبت سلجوقی ها پیش می آید. کارگردان یا سناریست شنیده که در آن زمان سلجوقی ها روی کار بودند. ملک شاه پسر الب ارسلان را در صحرا نشان می دهد. یک پسر جوان، خندان و شوخ و شنگ به تصویر کشیده شده که در حقیقت اینگونه نبوده است؛ با خیام صحبت می کند، خیام شعر می گفته و باده گساری می‌کرده؛ در بیایان با یکدیگر پرسه می زنند و می‌خندند. او درباره صحنه‌ای از فیلم بیان کرد: خیام به دربار می‌رود. آنچه که من در دربار به آن خندیدم لباس سلطان ملک شاه است. کلاه سلطان سلیم و سلطان سلیمان عثمانی در فیلم «سلطان باشکوه» را بر سر سلطان ملک شاه گذاشتند. حسن صباح را یک پسر جلف، لوس و چاقوکش نشان دادند که این یک توهین است. در صحنه‌ای دیگر مجلس بزم ملک شاه را نشان می دهد. ملک شاه پشت میز نشسته و پسته و بادام بالا می اندازد. چنین کاری اصلا در شأن یک پادشاه نبود. جالب این است که با آرنج خود گردو هم می شکند و آنهایی را که در دهان خود می اندازد گویا پاپ کورن است.  معتضد در پایان گفت: عمر خیام فرد بزرگی است. هنوز کارگردانان آمریکایی جرات نکرده اند که درباره مولوی و عمر خیام فیلم بسازند چرا که به مطالعات زیادی نیاز دارد. ]]> هنری Mon, 17 Dec 2018 09:54:03 GMT http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/149675/ گریم جدید احمد مهرانفر در نقش خنجری/عکس http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/149657/     ]]> هنری Mon, 17 Dec 2018 08:28:03 GMT http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/149657/ نقشم در «بانوی عمارت» ماندگار می‌شود/ بودجه کمِ سریال‌های تاریخی http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/149621/ به گزارش ستاره ها به نقل از خبرگزاری مهر؛ شبنم فرشادجو بازیگر سریال «بانوی عمارت» درباره نقش مهرالنساء در این سریال که این شب‌ها از شبکه سه سیما پخش می‌شود، بیان کرد: من بعد از بازی در چند سریال طنز دوست داشتم یک تجربه متفاوت داشته باشم و باید انتخاب متفاوتی هم می‌کردم. وی با اشاره به بازخوردهایی که از نقش خود داشته است، اظهار کرد: این خیلی برایم مهم است که همه مرا با این نقش پذیرفته‌اند و فکر می‌کنم نقش مهرالنساء به دلیل اتفاقاتی که برایش رخ می‌دهد نقش خاصی است و اطمینان دارم که این نقش در ذهن‌ها خواهد ماند. فرشادجو با اشاره به فضای این سریال تاریخی توضیح داد: تلویزیون سریال‌های زیادی با حال و هوای امروزی می‌سازد و این سریال‌ها هر روز مثل قارچ به تولید می‌رسند. بودجه کمی اما به ساخت سریال‌های تاریخی تعلق می‌گیرد درحالی که این آثار می‌توانند جذاب‌تر باشند. قطعا هزینه تولید سریال‌های تاریخی بیشتر است اما صداوسیما پول زیادی خرج می‌کند تا سریال‌های کره‌ای و ژاپنی بخرد و آن‌ها را دوبله کند. می‌توان در بسیاری از این هزینه‌ها صرفه جویی کرد و سریال های تاریخی درباره فرهنگ و تاریخ خود بسازیم. بازیگر سریال «بانوی عمارت» اضافه کرد: ما برای تولید این سریال در لوکیشن‌های قدیمی و تاریخی کشور بودیم که بسیار برایمان جالب بود و انگار در خود تاریخ زندگی کردیم. ما حدود ۶ ماه در منزل یکی از شخصیت‌های تاریخی کاشان بودیم که این خانه حدود ۲۰۰ سال قدمت داشت و اطمینان دارم باعث افتخار همه ما بازیگرها بود که وارد این بناهای تاریخی شدیم. وی با اشاره به اینکه این سریال در چند شهر تصویربرداری شده است، اظهار کرد: تولید این کار زحمت زیادی به همراه داشت چون لوکیشن‌ها پراکنده بود و هر شهری به‌صورت جداگانه تصویربرداری می‌شد تا کار به صورت رج‌زنی تولید شود. با این حال آقای حمیدنژاد به همه سکانس‌هایی که تصویربرداری می‌شد تسلط کامل داشت و به خوبی گروه را مدیریت می‌کرد. بازیگر مجموعه‌هایی چون «در حاشیه» و «شوخی کردم» در پایان با اشاره به سختی‌های حضور در سریال تاریخی عنوان کرد: ما حدود یک سال درگیر ساخت «بانوی عمارت» بودیم، در تابستان تصاویر زمستانی می‌گرفتیم و در زمستان گاهی مجبور بودیم لباس‌های تابستانی بپوشیم. با این همه این سریال اثری خاص برای من است و من به دلیل ماندگاری‌هایی که داشت در حدود سه سال هیچ پیشنهادی را قبول نکردم و بعد پذیرفتم که در این مجموعه بازی کنم. سریال «بانوی عمارت» به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد و تهیه‌کنندگی مجید مولایی هر شب ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه سیما روی آنتن می رود. ]]> هنری Mon, 17 Dec 2018 05:17:31 GMT http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/149621/ پرهزینه‌ترین سریال‌های تاریخ تلویزیون http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/149655/ وب‌سایت روزیاتو نوشت: شاید بسیاری فکر کنند که گمانه زنی در مورد پرهزینه ترین سریال های تاریخ تلویزیون کار ساده ای است. منطق حکم می کند که سریال های فانتزی حماسه ای بیشترین هزینه ساخت را در پی دارند و سریال هایی که با دنیای واقعی سروکار دارند هزینه ساخت بسیار کمتری در پی خواهند داشت. اگر چه این نوع از تفکر در مورد سریال های پرهزینه منطقی به نظر می رسد اما همیشه نیز با واقعیت توافق ندارد. البته که برخی از پرهزینه ترین سریال های تاریخ تلویزیون را بسیاری می توانند براحتی حدس بزنند اما برخی از سریال هایی که در فهرست ادامه مطلب آمده و جزو پرهزینه ترین سریال های بوده اند شما را شگفت زده خواهند کرد. در ادامه این مطلب می خواهیم شما را با ۱۰ سریال تلویزیونی آشنا کنیم که پرهزینه ترین سریال های تاریخ تلویزیون لقب گرفته اند. ۱۰- بازی تاج و تخت با مناظر خیره کننده، دنیاها و لوکیشن های متنوع و متفاوت و جمعی از بهترین بازیگران زن و مرد در سریال، جای تعجب ندارد که سریال «بازی تاج و تخت» (Game Of Thrones) بخش قابل توجهی از بودجه سریال سازی شبکه HBO را به خود اختصاص داده باشد. از این رو برای هر اپیزود از این سریال تا ۱۵ میلیون دلار نیز هزینه شد اما کمپانی HBO توان پرداخت چنین هزینه هایی را داشت و نتیجه کار نیز بسیار رضایت بخش بوده است. بدون شک فصل هشتم و نهایی این سریال که بهار سال آینده منتشر خواهد شد دارای اپیزودهایی بسیار پرهزینه تر و دیدنی تر خواهد بود. ۹- دوستان شاید این سریال یکی از شگفتی های این فهرست باشد زیرا با لوکیشن های ساده و ارزان قیمت که فاصله زیادی با لوکیشن های مجلل دیگر سریال ها داشت، کسی دلیلی برای پرهزینه بودن سریال «دوستان» (Friends) نمی بیند اما باید اعتراف کرد که این سریال یکی از پرهزینه ترین سریال های تاریخ تلویزیون بوده است. اما همانطور که مشخص است هزینه اصلی ساخت این سریال در بخش لوکیشن و جلوه های ویژه نبوده است. با رونق و محبوبیت سریال، بر محبوبیت ۶ بازیگر اصلی آن نیز افزوده شده و این موضوع با افزایش سرسام آور دستمزد این بازیگران همراه بود. بخش زیادی از هزینه ۱۰ میلیون دلاری هر اپیزود به جیب بازیگران سریال می رفت. ۸- گمشدگان شاید سریال «گمشدگان» (Lost) سریالی گیج کننده بوده باشد اما مخاطبانش را در خود غرق کرده بود. این سریال از بازیگران متعددی برخوردار بود که بسیاری از آنان در زمان خود بازیگران شناخته شده ای به شمار می رفت و برخی دیگر نیز بعد از بازی در فصول ابتدایی سریال به شهرتی غیرقابل وصف دست یافتند. اما صحنه ها و سکانس های سریال معمولاً با دنیای واقعی سروکار نداشت و همین موضوع باعث شد به جلوه های ویژه فراوان نیاز باشد زیرا نجات یافتگان در برخی موارد با موجودات عجیب و غریب مواجه شده و در نهایت حتی شاهد سکانس هایی مربوط به سفر در زمان بودیم. بر اساس گزارش ها، اپیزود پایلوت این سریال بیش از ۱۴ میلیون دلار هزینه در بر داشت که ریسکی بسیار بزرگ بوده و در مقایسه با بودجه دیگر سریال های هم عصر خود قابل توجه به نظر می رسید. ۷- خانه پوشالی سریال «خانه پوشالی» (House Of Cards) از همان ابتدا یک سریال پرهزینه بود و وقتی که نتفلیکس به خاطر رسوایی های جنسی کوین اسپیسی تصمیم به قطع همکاری با این بازیگر سرشناس گرفت، بر هزینه تولید سریال نیز افزوده شد. قبل از این تصمیم، دو اپیزود از فصل ششم این سریال فیلم برداری شده و با کنار گذاشته شدن کوین اسپیسی باید این دو اپیزود نادیده گرفته می شد، سناریو باید بازنویسی شده و همه چیز از نو انجام شود. اما نتفلکیس پای تصمیم خود ایستاده و علیرغم این هزینه ها اضافی بر تصمیم خود تاکید داشت. اما آن ها مجبور شدند تعداد اپیزودهای فصل ششم که در ابتدا قرار بود ۱۳ اپیزود باشد را به تنها ۶ اپیزود کاهش دادند و بدین ترتیب مقداری از هزینه های اضافی تحمیل شده به فصل ششم را جبران کنند. ۶- کملوت «کملوت» (Camelot) سریالی تاریخی از شبکه Starz بود که تنها یک فصل از آن ساخته شد. این سریال با حضور بازیگران مطرحی چون رالف فاینس، ایوا گرین و جیمی کمپبل باور، قرار بود یک سریال موفق و پرطرفدار از آب دربیاید اما به دلیل ناهماهنگی ها و تداخل برنامه های بازیگران، چاره ای جز کنسل شدن در پایان فصل اول وجود نداشت. شبکه Starz روی موفقیت این سریال حساب ویژه ای باز کرده و برای هر اپیزود از تنها فصل آن بیش از ۷ میلیون دلار هزینه کرده بود. این مبلغ دستکم برای شبکه Starz بسیار قابل توجه بوده و اگر این تداخل برنامه های بازیگران وجود نداشت شاید سریال «کملوت» به یکی از پربیننده ترین سریال های تلویزیون تبدیل می شد. ۵- دسته برادران مینی سریال «دسته برادران» (Band Of Brothers) یک درام جنگی بود که از پرهزینه ترین سریال های تاریخ تلویزیون به شمار می آید. این سریال نیز توسط شبکه HBO ساخته شد که در زمینه تولید سریال های بزرگ و پرهزینه ید طولایی دارد. با توجه به خیل بازیگران مطرح و سکانس ها و صحنه های مربوط به میدان نبرد جنگ جهانی دوم، جای تعجب نداشت که مبالغ هنگفتی برای ساخت این سریال هزینه شود. این سریال جوایز تلویزیونی متعددی دریافت کرد و به نظر می رسد که ارزش این همه هزینه را داشته است. حتی گفته می شود که نوشتن و توسعه سناریو سریال ماه ها به طول انجامیده و بدین ترتیب می توان گفت که پول نقش مهمی در تولید این مینی سریال بی نقص داشته است. ۴- حس هشتم سریال علمی تخیلی «حس هشتم» (Sense8) چنان پرهزینه بود که سرویس نتفلیکس چاره ای جز کنسل کردن آن نداشت زیرا به ادعای مسئولین نتفلیکس محبوبیت سریال و تعداد تماشاگران آن با هزینه سرسام آوری که برای ساخت آن صورت می گرفت همخوانی نداشت. اما این ادعای مسئولین نتفلیکس با واقعیت چندان ارتباطی نداشت زیرا سریال «حس هشتم» از پایگاه طرفداری بسیار قوی برخوردار بود هر چند این تعداد تماشاگر از دیدگاه مسئولان نتفلیکس قابل قبول و کافی به نظر نمی رسید. البته بعد از کنسل شدن سریال، پایان داستان به خوبی جمع شده و علیرغم عدم رضایت مخاطبان از کنسل شدن سریال، پایان بندی آن راضی کننده بود. ۳- تاج ساخت سریال «تاج» (The Crown) تاکنون بیش از ۱۵۷ میلیون دلار هزینه در پی داشته است که آن را به پرهزینه ترین سریال تاریخ تلویزیون تبدیل می کند. این سریال موفق که داستان زندگی خانواده سلطنتی بریتانیا را روایت می کند چنان در سطح بین المللی مورد توجه قرار گرفته که هزینه سرسام آور تولید را تحت الشعاع قرار داده است. مسئولان نتفلیکس نیز با درک این موضوع در ریخت و پاش مالی برای سریال «تاج» درنگ نکرده و ظاهراً از محل پخش این سریال سود قابل توجهی نصیب آن ها شده است. اگر چه مبلغ هزینه شده برای این سریال بسیار زیاد به نظر می رسد اما با نگاه کردن به بازیگران مطرح و همچنین لوکیشن ها و لباس های فاخر سریال می توان علت این هزینه های گزاف را متوجه شد. ۲- مارکو پولو سریال تاریخی «مارکو پولو» (Marco Polo) یکی از دیگر سریال های پرهزینه نتفلیکس بود که خیلی زود به خاطر هزینه تولید بالایش کنسل شد. این سریال اولین عنوان سریالی سرویس نتفلیکس بود که تنها پس از ۲ فصل کنسل می شد و البته گفته می شود که با ضرری ۲۰۰ میلیون دلاری برای این سرویس اینترنتی همراه بوده است. یکی دیگر از عوامل موفق نبودن سریال «مارکو پولو» تبلیغات ناکافی و ضعیف برای فصل دوم بود که در صورت بهتر بودن می توانست سهم زیادی در موفقیت سریال داشته باشد. در این سریال هزینه لوکیشن و جلوه های ویژه بسیار بیشتر از هزینه دستمزد بازیگران بود که باعث تفاوت سریال مذکور با دیگر سریال های این فهرست می شود. «مارکو پولو» یکی از سریال های جذاب و قوی سرویس نتفلکیس بود که متاسفانه خیلی زود به پایان راه رسید. ۱- ای آر سریال «ای آر» (ER) یکی از سریال های قدیمی این فهرست است که زمان پخش آن بسیاری از ما کودک و نوجوان بودیم. این سریال از پرطرفدارترین سریال های عصر خود بود اما کمتر کسی باور می کند که «ER» یکی از پرهزینه ترین سریال های تاریخ تلویزیون بوده باشد. همانند سریال «دوستان»، این سریال نیز در ابتدا سریال پرهزینه ای نبود اما بعد از محبوبیت بالا بر دستمزد بازیگران افزوده شد که همین موضوع سهم زیادی در بالا رفتن بودجه ساخت سریال داشت. ]]> هنری Mon, 17 Dec 2018 08:17:57 GMT http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/149655/ سیما با بزرگترین کرسی به استقبال یلدا می‌رود/«شب آرام» با رشیدپور http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/149667/ به گزارش ستاره ها به نقل از خبرگزاری مهر، شبکه‌های مختلف سیما از چندی پیش خود را برای شب یلدای امسال آماده کرده و برای آیتم سازی و دعوت از مهمانان مختلف اقدام کرده اند.  علی ضیا اجرای ویژه برنامه شب یلدا در شبکه یک را بر عهده دارد و قرار است این برنامه در ۲ شب پنجشنبه ۲۹ و جمعه ۳۰ آذر روی آنتن شبکه یک سیما برود. در این برنامه که هنوز جزییات آن مشخص نیست مهمانان مختلفی حضور خواهند داشت و برنامه تا پاسی از شب ادامه دارد. بزرگ‌ترین کرسی تلویزیون در شبکه دو شبکه دو امسال شب یلدای خود را با ژیلا صادقی سپری می‌کند و احتمالا تنها مجری زن این شب در شبکه های سیما باشد. تهیه‌کنندگی این برنامه با نام «امشب مثل هر شب نیست» به طور مشترک بر عهده احسان ارغوانی و مهدی بابایی است و این برنامه هم در ۲ شب روی آنتن می‌رود. احسان ارغوانی درباره جزییات این برنامه توضیح داد: ویژه برنامه شب یلدا در شبکه دو، پنجشنبه ۲۹ آذر بعد از خبر ۲۲:۳۰ روی آنتن می‌رود و تا پاسی از شب ادامه دارد. جمعه ۳۰ آذر نیز بعد از خبر ساعت ۱۹:۳۰ پخش برنامه آغاز می‌شود و در نوبت های مختلف ادامه خواهد داشت. وی درباره ویژگی‌های این برنامه یادآور شد: ما بزرگترین کرسی تلویزیون را تدارک دیده‌ایم و قرار است با حضور مردم اتفاقاتی رخ دهد که بهتر است خود مردم نظاره‌گر آن‌ها باشند. شب یلدای شبکه سه با رضا رشیدپور شبکه سه امسال با اجرای رضا رشیدپور یلدای خود را به صبح می‌رساند و این ویژه برنامه با عنوان «شب آرام» روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود. اجرای ویژه برنامه شبکه سه سیما نیز همچون ۲ شبکه دیگر در ۲ شب خواهد بود و امسال شبکه‌های اصلی یک شب زودتر به پیشواز یلدا خواهند رفت، برنامه نیز با حضور هنرمندانی چون علی نصیریان، فریبرز لاچینی و ناصر طهماسب اجرا می‌شود. در این برنامه آیتم‌های مختلفی با حضور خوانندگان و هنرمندان ضبط شده است که از جمله آن‌ها حضور رضا یزدانی در شهرک غزالی است. همچنین از مجریان مختلف این شبکه برای حضور در برنامه دعوت شده و قرار است گفتگوها و آیتم‌های مختلفی در برنامه پخش شود. ]]> هنری Mon, 17 Dec 2018 09:16:47 GMT http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/149667/ گوهر خیراندیش بازیگر «هیولا»ی مدیری شد/عکس http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/149750/ به گزارش ستاره ها به نقل از برترین ها:  گوهر خیراندیش با انتشار این عکس در صفحه اش نوشت: امروز شروع ِیک همکارى خوب در کنار "مهرانِ مدیرى" عزیز به همراه یک گروه عالى و کار بلدکه همکى تلاش مى کنیم سریالِ خانگى "هیولا" را براى شما عزیزان جذاب و دیدنى کنیم . #پیمان_قاسم_خانى #گوهر_خیراندیش #تلویزیون#مهران_مدیری #شبنم_مقدمی #فرهاد_اصلانی#محمد_بحرانی   ]]> هنری Tue, 18 Dec 2018 03:45:24 GMT http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/149750/