پایگاه خبری ستاره ها - آخرين عناوين مد و زیبایی :: نسخه کامل http://www.setarehnews.ir/lifestyle/mode Sat, 29 Apr 2017 12:55:51 GMT استوديو خبر (سيستم جامع انتشار خبر و اتوماسيون هيئت تحريريه) نسخه 3.0 /skins/default/fa/normal5/ch01_newsfeed_logo.gif تهيه شده توسط پایگاه خبری ستاره ها http://www.setarehnews.ir/ 100 70 fa نقل و نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری ستاره ها آزاد است. Sat, 29 Apr 2017 12:55:51 GMT مد و زیبایی 60 این عطرهای مردانه، مورد علاقه خانم هاست http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/101114/ به گزارش ستاره ها به نقل از بر ترین ها؛ اکثر آقایان برای جلوگیری از بوی بد بدن از دئودورانت ها استفاده می کنند اما برای خوش بویی چه باید کرد؟ برای این که عطر تن مان دیگران را مست کند باید چه کنیم؟ در تحقیقات انجام شده از تعدادی خانم خواستند تا ترجیح شان را برای شریک زندگی از میان تعدادی مرد بیان کنند.   در واقع خانم ها بایستی از روی عطر بدن آقایان آنها را انتخاب می کردند. در میان آنها برخی از عطرها بودند که خانم ها را از خود راندند در حالی که برخی دیگر در لیست محبوب ترین ها قرار گرفتند که در این مطلب آنها را به شما معرفی می کنیم.     در ابتدا جدولی از طبقه بندی عطرها، میزان اسانس و ماندگاری آنها را برایتان آورده ایم.            همان طور که مي دانيد عطرها از ترکيبات اسانس مواد خام (گياهان، مشک و…) و آب و الکل تشکيل شده اند. تفاوت عطر و ادکلن در ميزان اسانس به کار رفته در آب و الکل درون آنها است. هر قدر ميزان اسانس به کار رفته در عطر بيشتر باشد اين عطر دوام و ماندگاري بالاتري دارد به طوری که عطرها بیشترین ماندگاری را، حدود 8 ساعت، دارند.     عطرها از نظر ماندگاري، دوام و ميزان اسانس به کار رفته در آنها، به 6 دسته تقسيم مي شوند:     Perfume : ميزان اسانس به کار رفته 15 تا 25 درصد     Soie de Perfume: اسانس حدود 15 تا 18 درصد     Eau de Perfume: اسانس حدود 8 تا 15 درصد     Eau de Toilette: اسانس 4 تا 10 درصد     Eau de Cologne: اسانس 2 تا 5 درصد     Eau de fraiche يا Deodorant: اسانس کمتر از 3 درصد که همان اسپري ها هستند.     حال نوبت به معرفی محبوب ترین عطرها از نظر خانم ها می شود:     Creed Aventus      Eau De Parfum         اولین انتخاب اکثر خانم ها برای عطر مردانه، عطر کرید اونتوس بوده است. این عطر برای تمام فصول سال، و مصرف روزانه و شبانه، مناسب می باشد. غالب ترین اسانس این عطر ترکیب رایحه های شیرین و چوبی از جمله آناناس، درخت توس و مشک است که ماندگاری فوق العاده ای را نیز به همراه دارد.       Paco Rabanne – 1 Million     Eau De Toilette         عطر پاکو رابانا، وان میلیون، نه تنها در میان خانم ها محبوبیت زیادی دارد بلکه به سادگی نیز در فضا پخش و احساس می شود. این عطر ترکیبی از اسانس های دارچین، گریپ فروت، پرتقال خونی، نعناع، نعناع هندی و چرم است که تاثیر زیادی بر دیگران می گذارد. آن را برای میهمانی های شبانه، به خصوص اگر در فضایی باز برگزار می شود، مصرف کنید.       La Nuit De L’Homme- Yves Saint Laurent     Eau De Toilette         ترکیب اسانس های متضادی چون ترنج، اسطوخودوس، سرو و زیره رایحه ای ساخته که دیگران را وادار می کند بیشتر این عطر را استشمام کنند. پیشنهاد می شود که این عطر را برای میهمانی های عصرانه مصرف کنید. از آنجا که این عطر به خوبی دیگر عطرها در فضا پخش نمی شود، بهتر است که هر چند ساعت یک بار آن را تمدید کنید.        Salvatore Ferragamo- F by Ferragamo Black     Eau De Toilette         عطر سالواتوره فراگامو نه تنها یکی از بهترین بلکه از مقرون به صرفه ترین عطرهای مردانه می باشد. اسانس اسطوخدوس و تونکا از اصلی ترین اسانس های این عطر هستند که تاثیر فوق العاده ای بر دیگران می گذارند. ماندگاری این عطر 5 تا 6 ساعت است، به همین دلیل می توانید با خیال راحت آن را برای میهمانی هایتان مصرف کنید.         Versace Pour Homme- Versace     Eau De Toilette         اگر به اسانس های خنک بیش از شیرین علاقه دارید، این عطر با رایحه مرکبات برای روزهای بهار و تابستان شما بسیار مناسب است. از ترکیبات اصلی آن می توان به لیمو، شکوفه پرتقال، ترنج، سنبل، گل مریم، دانه تونکا، مشک، عنبر ، سدر و گل شمعدانی اشاره کرد. اگر به دنبال عطری برای محیط کار یا فعالیت های بیرون از خانه می گردید، ما این عطر را به شما پیشنهاد می دهیم.     Bleu De Chanel- Chanel     Eau De Toilette         اسانس چوب این عطر در کنار اسانس مرکبات رایحه ای تولید کرده که فوق العاده لوکس و فریب دهنده است. هر چه از مدت زمان این عطر روی بدن تان بگذرد، رایحه ای تیز و تندتر به خود می گیرد که خود یکی از دلایل تاثیرگذاری این عطر می باشد. این محصول را می توانید برای مصرف روزانه خود به خصوص در محیط کار بکار گیرید.       Thierry Mugler- A*Men Pure Malt     Eau De Toilette         رایحه این عطر را هیچ کجای دیگر پیدا نمی کنید از این رو که ترکیبات پیچیده ای دارد. برای ساخت این عطر از روش های سنتی استفاده کرده اند و با ترکیب اسانس هایی چون بلوط، مالت، ادویه های تند و شیرین و چوب عطری تولید کرده اند که نه تنها تند و زننده نیست بلکه بسیار هم تاثیرگذار است. با زدن این عطر خودتان را از دیگران کاملا جدا خواهید کرد و در جمع خواهید درخشید. اگر چه این عطر برای موقعیت های مختلف مناسب است اما پیشنهاد می کنیم که آن را برای زمستان و پاییز، به خصوص برای مراسم شبانه، مصرف کنید.       Versace Eros – Versace     Eau De Toilette         اروس، الهه عشق است و همانطور که از نام این عطر پیداست، با عشق و علاقه در ارتباط است. اصلی ترین اسانس های آن وانیل، نعنا و دانه تونکا است که رایحه ای شیرین و مردانه به آن داده است. این رایحه یکی از پیچیده ترین ترکیبات را دارد که برای 4 فصل سال و هم مصرف روزانه و شبانه مناسب است. از نظر ماندگاری نیز این عطر بالاترین ماندگاری را دارد، به همین دلیل اگر می خواهید به مدت چند ساعت با عطر خود دیگران را تحت تاثیر قرار دهید، آن را به شما پیشنهاد می دهیم.       Dior Sauvage     Eau De Toilette         برند لوکس دیور هیچگاه در خلق محصولات خود به اشتباه نمی رود. این عطر نیز از آن دسته عطرهایی است که خانم های بسیاری به آن رای داده و آن را جزو یکی از جذاب ترین عطرها خوانده اند. اسانس های عنبر، فلفل و ترنج از قوی ترین رایحه های موجود در این عطرند که شما را در تمام روز خوشبو و شاداب نگه می دارند.       Aqua Di Gio Profumo – Giorgio Armani     Eau De Toilette         این عطر برای فصل های بهار و تابستان و حتی پاییز جان می دهد. به دلیل ترکیب اسانس هایی چون ادویه جات، مرکبات، شمعدانی، گل مریم، رزماری و نعناع هندی، شما می توانید هم در طول روز و هم در مراسم شبانه خود از این عطر استفاده کنید. یکی از ماندگارترین عطرهای مردانه، همین عطر است. با زدن آن به خود رایحه مدیترانه ای را به اطرافیان تان انتقال می دهید. ]]> سبک زندگی Sat, 29 Apr 2017 06:55:41 GMT http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/101114/ توصیه هایی برای جذاب تر شدن آقایان http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/100952/ به گزارش ستاره ها به نقل از برترین ها: طبیعی است که همه ما دوست داریم جذاب باشیم، اما چگونه؟ چه بپوشیم یا چه رفتاری داشته باشیم که در حین خوشتیپی، تصنعی و غیر حرفه ای به چشم نیاییم؟ اگر شما هم دوست دارید به گونه ای باشید که در جمع بدرخشید و همه نگاهها روی شما باشد، به نکاتی که در اینجا برایتان آورده ایم، دقت کنید.     صاف بایستید     برای جذاب بودن باید اول از همه به ظاهر خود توجه کنید زیرا که ظاهر شما اولین چیزی است که به چشم طرف مقابل می آید. صاف و درست ایستادن یکی از چیزهایی است که باید آن را رعایت کنید. روان شناسان می گویند: «زبان بدن سیگنال های زیاد و قدرتمندی را به طرف مقابل منتقل می کند.» به عنوان مثال اگر شما قوز کنید، حس خستگی و ناتوانی را به دیگران انتقال می دهید. بنابراین از خمیده ایستادن یا نشستن به شدت خودداری کنید و به جای آن سعی کنید نشان دهید که قدرت بدنی بالایی دارید.         تحقیقی روی دو گروه از افراد انجام شد: گروه اول که حالت بدنی ضعیفی داشتند و گروه دوم که حس قدرت را منتقل می کردند. نتیجه این تحقیقات ثابت کرد که گروه دوم سطح تسترون بالایی نسبت به گروه اول داشتند. بنابراین میان زبان بدن شما و حس قدرت و سرسختی تان، رابطه ای مستقیم وجود دارد.   غرور نداشته باشید     درست است که شما باید با زبان بدن، قدرت تان را نشان دهید اما در این کار هم نباید افراط کنید. شما با غرور و تکبر روی هیچ یک از اطرافیان تان تاثیر مثبتی نخواهید داشت. بنابراین کلید موفقیت شما اعتدال است.     سعی کنید که در عین قدرتمندی و اعتماد به نفس، با تن صدای آرام سخن بگویید، با دیگران مهربان باشید و به آنها کمک کنید. این اعمال در کنار هم شما را تبدیل به فردی جذاب خواهد کرد که هر کسی دوست دارد با شما هم صحبت شود.   عینک آفتابی را درست انتخاب کنید     درست است! عینک آفتابی از چشم و پوست شما در برابر اشعه های مضر آفتاب جلوگیری می کند اما علاوه بر کارایی، شما باید به زیبایی آن هم اهمیت دهید. یک عینک مناسب، چهره و به تبع ظاهر شما را تکمیل می کند اما نکته اصلی انتخاب مدلی مناسب با صورت شماست. مدل های مختلفی از ویفر گرفته تا پلیس و غیره.. وجود دارند و شما باید با توجه به فرم صورت تان بهترین را انتخاب کنید.         کاپشن چرم بپوشید     این روزها مدل های متنوع و زیادی از کاپشن ها برای آقایان وارد بازار شده است اما از میان آنها هنوز هم کاپشن های چرم محبوبیت خود را حفظ کرده و همچنان شیک و زیبایند.   در قدیم، کاپشن های چرم تنها توسط ثروتمندان مورد استفاده قرار می گرفت اما حال همه مردم می توانند از آنها استفاده کنند. این مدل کاپشن ها علاوه بر زیبایی، کارایی بالایی نیز دارند و از بدن به خوبی در مقابل باد و سرما محافظت می کنند.   شلوار جینی که کاملا اندازه شماست به تن کنید     هر فردی در کمد لباس خود شلوار جین دارد و همه نیز می دانند که شلوار جین تا چه اندازه راحت و جذاب است. اما بر خلاف کفش و پیراهن که انتخاب شان راحت است، پیدا کردن شلوار جینی که کاملا سایز تن تان باشد ساده نیست. برای این منظور باید برخی موارد را با دقت در نظر گرفت:     •    اندازه کمر •    قد شلوار •    گشادی و لاغری •    اندازه دور مچ پا        کمی ته ریش بگذارید     شاید صورت اصلاح شده را بیشتر دوست داشته باشید اما هر مردی به کمی ته ریش احتیاج دارد. پیشنهاد ما به شما این نیست که کل صورت تان را از ریش پر کنید، کافی است تنها دو روز متمادی صورت تان را اصلاح نکنید. تحقیقات نشان داده که خانم ها مردانی که ته ریش دارند را جذاب تر از آنهایی که کل صورت شان تراشیده، می دانند. بنابراین حتی اگر علاقه ای به ته ریش ندارید، بد نیست که هر از چند گاهی آن را امتحان کنید و تغییرات مثبت آن را بر چهره تان ببینید.   با دیگران ارتباط برقرار کنید     ارتباط برقرار کردن با دیگران نه تنها به شما که به دیگران نیز حس خوبی را منتقل خواهد کرد. زمانی که وارد اتاقی می شوید، اعتماد به نفس داشته باشید، برای صحبت کردن با دیگران پیش قدم شوید، به چشم هایشان نگاه کنید و با آنها سخن بگویید. همین رفتار شما را در چشم دیگران جذاب خواهد کرد.   تصور کنید که دیگران شما را دوست دارند     تحقیقات ثابت کرده افرادی که دیدی مثبت نسبت به اطرفیان شان دارند، در برقراری ارتباط با دیگران نیز موفق ترند. آنها افراد خوش بینی هستند که با دیگران به گرمی صحبت می کنند و به همین دلیل احتمال این که از اطرافیان شان رانده شوند و مورد توجه آنها قرار نگیرند، کم است.   خوب است که تصور کنید دیگران دوست تان دارند اما در این کار هم زیاده روی نکنید. به عنوان مثال اگر در برخورد اول طرف مقابل تان را در آغوش بگیرید، در واقع او را از خود رانده اید. پس اگر می خواهید که در نگاه دیگران جذاب و خواستنی باشید، زاویه دید مثبتی نسبت به دیگران داشته باشید و در برخوردتان با آنها اعتدال را نیز رعایت کنید.     قوانین را بدانید و آنها را بشکنید     گاهی باید پا را از گلیم خود دراز تر کرد و قوانین را شکست. به عنوان مثال خیلی ها از پوشیدن لباس های رنگی هراس دارند، در صورتی که این سبک لباس پوشیدن نیز جذابیت خاص خود را دارد. مثل این است که شما برای اولین بار با فردی قرار ملاقات عاشقانه می گذارید اما شنیده اید که نباید در مورد مسائل کاری با او صحبت کنید. به نظر ما این قانون را باید شکست زیرا کار یکی از مهمترین بخش های زندگی هر فرد است. اگر به دنبال یک رابطه جدی و بلند مدت می گردید، مطمئنا باید در مورد کار و درآمدتان با او سخن بگویید. بنابراین خودتان را به قوانین محدود نکنید و در جایی که لازم است آنها را بشکنید.     شخصیتی تصنعی نداشته باشید     اگر دوست دارید که تاثیری بلند مدت بر دیگران داشته باشید، باید جوری رفتار کنید که دیگران شخصیت شما را باور کنند، نه این که حالتی تصنعی داشته باشید و فقط برای جلب توجه دیگران مانند یک جنتلمن رفتار کنید. شما باید این نکته را به دیگران ثابت کنید که یک آدم آهنی با برنامه ای از پیش تعریف شده، نیستید.          لبخند بزنید     لازم نیست که مدام بخندید، یک لبخند کافی است تا دیگران را به سمت خود جذب کنید. خنده انرژی مثبت را به دیگران منتقل می کند و به تبع شما را فردی جذاب تر می سازد.     شنونده خوبی باشید     شاید شما حرف های زیادی برای گفتن داشته باشید اما آنچه شما را جذاب تر می کند، جدا از حرف زدن، شنونده بودن تان است. به همین دلیل سعی کنید که حرف های دیگران را به خوبی بشنوید، آنها را به حرف زدن بیشتر تشویق کنید و وسط حرف شان نپرید. همین رفتارهای به ظاهر کوچک، شما را در چشم دیگران جذاب و خواستنی خواهد کرد. ]]> سبک زندگی Sun, 23 Apr 2017 09:44:46 GMT http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/100952/ جهانی‌سازی مد ایرانی در سایه ستاره‌های برندساز http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/100718/    در تمام نقاط جهان ستاره‌ها و چهره‌های شناخته شده هنری و ورزشی به نوعی سفیران حوزه مد و لباس روی بیلبوردها و مجلات تبلیغاتی هستند و یکی از پارامترهای کلیدی برای دیده شدن برندها محسوب می‌شوند. بی‌شک ارتقاء کیفیت یک محصول در نگاه مخاطبان یکی از مهمترین اهداف استفاده از ستاره‌ها در زمینه تبلیغات مد و لباس در تمام دنیاست. اما طی سالیان اخیر بیش از گذشته شاهد آن بوده ایم که بازار تبلیغات با حضور سلبریتی‌ها داغ شده و هنرپیشه‌ها یکی پس از دیگری، پیشنهادات تبلیغاتی را با ارقام ریالی عجیب و غریب می‌پذیرند. اما در اینجا جای طرح این پرسش باقی است که آیا مد ایرانی می‌تواند در سایه‌ ستاره‌های برندساز جهانی شود؟ شاید بتوان به این موضوع به عنوان یک چالش ارتباطی دوسویه میان طراحان و تولیدکنندگان داخلی با بازار موجود در آن سوی مرزها نگریست اما نباید از این مهم نیز به سادگی عبور کرد که محصولات ایرانی در حوزه مد و لباس تا چه اندازه با ذائقه مردمان دیگر کشورها همسو است؟ شاید یکی از استراتژی‌های نیل به سوی این هدف استفاده از چهره‌های مطرح و بین‌المللی در سیر تبلیغات مد و لباس ایرانی باشد، اما برای تداوم این ارتباط لازم است شاخص‌های عملی بیشتری از سوی فعالان این عرصه تدوین شود. مدیران بسیاری از برندها تا به اکنون اذعان داشته‌اند که محصولات مرغوب در کیفیت و ساده در طرح به شدت در خارج از ایران طرفدار دارد و تا به اندازه‌ای توانسته‌اند در این مسیر به بازاریابی منسجمی نیز دست یابند. اما محتوای خلاق، جذاب، اثربخش و برآمده از فرهنگ و هنر ایرانی در عرصه مد و لباس چگونه می‌تواند خود را به آن سوی مرزها معرفی کند؟ در این بین نقش همراهی ستارگان عرصه فرهنگ و هنر با این جریان بیش از پیش خود را نشان می‌دهد و نتایج مثبت چنین فعالیتی در بازه زمانی کوتاه‌تری حاصل می‌شود. اینجاست که حضور چهره‌ها در مسیر تبلیغات مد و لباس نه تنها قابل انتقاد نیست بلکه ضعف همیشگی و اساسی موجود در حوزه تبلیغات و مارکتینگ بدین وسیله مرتفع شده و محصول ایرانی برای ورود به عرصه رقابت جهانی با حمایت‌های درخور چهره‌ها اعلام آمادگی می‌کند. ]]> هنری Tue, 18 Apr 2017 07:50:45 GMT http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/100718/ مواردی که از نظر علمی، بر جذابیت تان می افزاید http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/100482/ به گزارش ستاره ها به نقل از برترین ها: اگر چه زیبایی ژنتیکی است اما از نظر علمی ثابت شده که برخی چیزها بر جذابیت افراد می افزاید. اما به راستی چه چیزی شما را برای دیگران یا جنس مخالف جذاب تر می کند؟ در این مطلب نکاتی را که از نظر علمی بر جذابیت تان می افزایید، به شما معرفی می کنیم تا با رعایت آنها جذاب تر از همیشه بدرخشید.   خنده برای خانم ها    یکی از چیزهایی که بر جذابیت خانم ها می افزاید، خنده است. ثابت شده که مردم به خانم هایی که خنده بر لبانشان نقش دارد، علاقمندند به این دلیل که خنده چهره آنها را دوستانه و مهربانانه تر نشان می دهد. اگر چه این مورد برای آقایان صدق نمی کند اما توصیه ما به خانم ها این است که بیشتر بخندند.       رنگ قرمز     رنگ قرمز سمبل چیست؟ عشق، گل رز، گرما، بوسه.... به همین دلیل تحقیقات ثابت کرده که پوشیدن لباس هایی به رنگ قرمز افراد را جذاب تر نشان می دهد. طبق تحقیقی که در سال 2013 صورت گرفت، این نتایج برای تمام مردم در سراسر جهان، بخصوص برای خانم ها، صادق است.        ابراز احساسات     برخی از افراد تصور می کنند که اگر شخصیتی مرموز داشته باشند جذاب ترند، در حالی که تحقیقات اخیر ثابت کرده افرادی که صادقانه از احساسات درونی خود سخن می گویند، محبوبیت بیشتری دارند، دلیل آن هم فعل و انفعالات مغزی است. اگر شما از راز درون تان سخت نگویید، طرف مقابل تان چگونه به احساسات شما پی ببرد؟ بنابراین با بیان آنچه در فکر و دلتان می گذرد، در واقع این فرصت را به دیگران می دهید تا از انگیزه و هدف شما آگاهی یافته و در نهایت با توجه به آنها عکس العمل نشان دهد. در نهایت، جذابیت وابسته به داده های مغزی و توانایی دریافت آنهاست.       بلند حرف زدن برای خانم ها و آرام صحبت کردن برای آقایان     شاید تا به حال خلاف این مد نظرتان بود اما بهتر است که در فکرتان تجدید نظر کنید. محققان انگلیسی به این نتیجه رسیده اند خانم هایی که با تن صدای بالا سخن می گویند و بر عکس آقایانی که با تن صدای آرام سخن می گویند، جذابیت بیشتری در میان دیگران دارند. تا به حال مردم بر این باور بودند که تن صدای پایین و آرام نشان دهنده ضعف و قدرت بدنی پایین است در حالی که تحقیقات اخیر خلاف این را ثابت کرده است. تن صدای بلند برای خانم ها نیز اعتماد به نفس شان را نشان داده و آنها را جذاب تر می سازد.       شوخ بودن     حتما شنیده اید که برخی از خانم ها تنها به این دلیل که مرد زندگی شان آنها را مدام می خنداند، انتخاب شان کرده اند. تحقیقات نشان می دهد که شوخ بودن، به خصوص برای آقایان، جذابیت بسیاری دارد. بنابراین آقایانی که بیشتر می خندانند برای خانم ها جذاب تر و خانم هایی که بیشتر به حرف های آنها می خندند برای آقایان محبوبیت بیشتری نسبت به دیگران دارند.        حیوان خانگی     اگر شما هم یک حیوان خانگی دارید، حتما می دانید که ارتباط برقرار کردن با دیگران برایتان راحت تر است. حیوانات خانگی موضوع خوبی برای شروع مکالمات میان افراد است. به عنوان مثال افرادی که حیوانات خانگی خود را برای گشت و گذار به بیرون از خانه می برند، در طول مسیر با افراد بیشتری صحبت خواهند کرد. به علاوه، خیلی ها چگونگی رفتار افراد با حیوانات را معیار شناخت خود قرار می دهند. بنابراین اگر حیوان خانگی دارید، از نگاه خیلی ها جذاب تر خواهید بود.     مهربانی     جذابیت تنها ظاهر نیست، بلکه رفتار افراد است که آنها را جذاب یا به عکس منفور نشان می دهد. تحقیقات اخیر ثابت کرده که مهربانی یکی از مهمترین عواملی است که یک فرد را در میان دیگران جذاب و خواستنی جلوه می دهد. در واقع چیزی که خوب است، زیباست.         اهمیت دادن به ظاهر     هیچ شکی وجود ندارد که ظاهر زیبا دیگران را جذب می کند. به بیان دیگر، اگر شما به خود اهمیت دهید، دیگران نیز به شما اهمیت خواهند داد. موهای آراسته، لباسی برازنده، تناسب اندام و... توجه افراد را به سمت شما جلب خواهد کرد. با ارزش قائل شدن برای خود، در واقع به دیگران نشان می دهید که برای آنها نیز ارزش قائلید.         نداشتن استرس     استرس چهره شما را از این رو به آن رو می کند. به عنوان مثال زیر چشمان تان را گود می کند،  پوست تان را خشک و چروک می سازد یا حتی حالت چشمان تان را تغییر می دهد. نه تنها ظاهر، که استرس بر سیستم ایمنی بدنی شما نیز تاثیر خواهد گذاشت. تحقیقی نشان داده خانم ها به آقایانی که آرام اند علاقه بیشتری نشان می دهند. بنابراین تا می توانید استرس را از خود دور کنید.     ریش     ریش یکی از عواملی است که آقایان را برای خانم ها جذاب می کند. تحقیقاتی که در استرالیا انجام شد ثابت کرد که خانم ها به سمت آقایانی که ریش های حجیم و پرپشتی دارند بیشتر جذب می شوند. از طرفی ریش خاصیت های دیگری چون سلامتی نیز دارد. به عنوان مثال از برخورد آفتاب به پوست آقایان و در نتیجه ابتلا به سرطان پوست، جلوگیری کرده یا حتی مانع از ورود گرد و غبار به مجرای بینی یا دهان می شود.         آرایش کم     آرایش موردی شخصی است اما آیا هر چه آرایش بیشتر باشد، جذابیت نیز بیشتر می شود؟ خیر. برخی از خانم ها فکر می کنند که آرایش زیاد آنها را زیباتر نشان می دهد در صورتی که خلاف این ثابت شده است. صورت های بدون آرایش محبوبیت بیشتری، به خصوص برای آقایان، دارند. اگر چه خانم ها برای بالا بردن اعتماد به نفس شان دست به دامن لوازم آرایش می شوند اما این را هم از یاد نبرند که آرایش زیاد نتیجه ای خلاف آنچه می خواهند را می دهد. ]]> سبک زندگی Sun, 16 Apr 2017 06:33:23 GMT http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/100482/ آقایان خوش تیپ، امسال چه رنگی می پوشند؟ http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/99598/ به گزارش ستاره ها به نقل از برترین ها؛ شما تنها بر تن بابانوئل می توانید لباسی به رنگ سبز و قرمز ببینید. پس چه باید کرد تا ظاهری زیبا و جذاب داشته باشیم؟       ما از حرفه ای ترین کارشناسان خود در مورد رنگ لباس آقایان سوال کردیم و آنها در نهایت 5 مدل ترکیب بندی زیبای لباس را به ما معرفی کردند که در این مطلب آنها را به شما معرفی می کنیم تا شما نیز با به کارگیری آن بیشتر از همیشه در جمع بدرخشید.   مشکی+ شتری   به حرف آنهایی که می گویند رنگ شتری رنگی کسل کننده است، توجهی نکنید. ما به شما ثابت می کنیم که این رنگ، اگر درست انتخاب شود، چگونه جذابیت شما را دو چندان خواهد کرد.     رنگ های روشن تر شتری را ساده تر از رنگ های تیره آن می توان به تن کرد، از این رو که به سادگی با رنگ های دیگر ست شده و خودش را به زیبایی هر چه تمام تر نشان می دهد.     بهترین رنگی که در کنار رنگ شتری می توان به تن کرد، مشکی است. شما می توانید مشکی را به عنوان رنگ زمینه به کار گیرید و با آوردن رنگ شتری به ظاهرتان تنوع و جذابیت دهید. به عنوان مثال کل تیپ تان را از بلوز گرفته تا شلوار و کفش را مشکی انتخاب کنید، سپس کتی به رنگ شتری روی آن بپوشید.           سورمه ای+ جیگری     اگر فکر می کنید که پوشیدن دو رنگ سورمه ای و جیگری ممکن است ظاهر شما را مسخره نشان دهد، اشتباه کرده اید. رنگ لوکس جیگری و رنگ شیک و سنگین سورمه ای، همدیگر را تکمیل می کنند. اما اگر نمی خواهید که ریسک کنید، بهتر است که تونالیته های تیره این دو رنگ را برای لباس هایتان انتخاب کنید. پیشنهاد کارشناسان ما به شما این است که رنگ سورمه ای را به عنوان رنگ زمینه، برای مثال برای کت و شلوار، به تن کنید، سپس رنگ جیگری را به آن بیافزایید.           قهوه ای+ سبز     رنگ های طبیعت مانند قهوه ای یا سبز، هیچگاه از مد نمی افتند. از آنجا که سال 2017 نیز رنگ سبز را به عنوان رنگ سال انتخاب کرده است، دیگر بهانه ای برای نپوشیدن این رنگ لباس ندارید. فرقی نمی کند که سبز را به عنوان رنگ زمینه انتخاب کنید یا قهوه ای را، در هر دو صورت  ظاهری جذاب خواهید داشت که چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند.           صورتی+ خاکستری     بهتر است این فکر که رنگ صورتی، رنگی دخترانه است را دور بریزید. به تازگی این رنگ برای آقایان نیز مد شده است اما در پوشیدن این رنگ باید کمی دقت به خرج دهید. از آنجا که این رنگ انرژی زیادی دارد، بهتر است که آن را به همراه رنگ های خنثی ای چون خاکستری به تن کنید.            مشکی+ سفید     به قول مایکل جکسون، مهم نیست که سفید باشیم یا سیاه، اما اگر هر دو باشیم، بهتر است. دو رنگ سفید  و مشکی هیچگاه از مد نمی افتند. اگر چه شما می توانید سرتاسر مشکی یا حتی سفید به تن کنید اما ترکیب این دو رنگ، با ایجاد کنتراست قوی، جذابیت خاص دیگری دارد. حتی زیبایی آن زمانی که شما پاپیونی مشکی می بندید نیز بیشتر می شود. یکی از برترین های این رنگ نسبت به دیگر رنگ ها آن است که به هر تیپ و قیافه ای می آید. بنابراین اگر به دنبال تیپی کلاسیک و مینیمالیست هستید، ما این دو رنگ را به شما پیشنهاد می دهیم.    ]]> سبک زندگی Tue, 04 Apr 2017 10:59:23 GMT http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/99598/ شال و روسری های بهار 96 اینجاست http://www.setarehnews.ir/fa/doc/gallery/99293/3/ به گزارش ستاره ها به نقل از برترین ها؛ بهار را با شکوفه و جوانه ها می شناسیم... با خنکی و سبکی و باران و آفتاب مطبوع و نسیم ملایم... تعجبی ندارد که بهار همیشه الهامبخش طراحان مد و فشن بوده است و هر چند سال یک بار طرح های پر گل و رنگارنگ در دنیای فشن دوباره مد می شوند و دیزاینرها از کت و شلوار گرفته تا کیف و کفش از طرح گل و بته و شکوفه استفاده می کنند.   شاید معروفترین برندی که از طرح های شلوغ گلدار استفاده می کند برند دولچه و گابانا باشد، ولی طراحان دیگر نیز در کلکسیون های جدید رنگ های شاد و طرح های زیبایی پیاده کرده اند و شال و روسری یکی از بوم های موردعلاقه طراحان برای پیاده کردن طرح های زیباست. در اینجا جدیدترین شال و روسری های برندهای برتر دنیا برای کلکسیون های بهار 2017 شان را مشاهده می کنید.   روسری های کلکسیون بهار 2017 کریستین دیور                                                                       روسری های کلکسیون بهار 2017 گوچی                                                                                                             شال و روسری های کلکسیون بهار 2017 فندی                                                              شال و روسری های کلکسیون بهار 2017 الکساندر مک‌کوئین                                       ]]> سبک زندگی Wed, 15 Mar 2017 08:08:31 GMT http://www.setarehnews.ir/fa/doc/gallery/99293/3/ دانستني‌های زيبايی مو http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/99232/ به گزارش ستاره ها به نقل از زندگی آنلاین، با فرارسیدن عید باستانی نوروز و دید و بازدیدهای مرسوم بسیاری از خانم‌هایی ایرانی علاوه بر خانه‌تکانی به فکر می‌افتند تغییری اساسی برای زیباتر شدن و تغییر روحیه در ظاهرشان بدهند چه با راه‌های ساده و بی‌خطری مثل کوتاه‌کردن یا مدل دادن به موها با قیچی و چه امتحان راه‌های پرخطرتر مثل دکلره و فر و مش! البته خیلی از آرایشگرها این روش‌ها را برای موها خطرناک نمی‌دانند و معتقدند اگر اصول رعایت شود، هیچ اتفاقی برای مو نمی‌افتد اما واقعا همین‌طور است؟ انواع و اقسام بلاهایی که چه خودتان و چه آرایشگرتان می‌توانید سر موهایتان بیاورید عبارتند از : هایلایت::در این روش تکه‌های مو را با کلاه مش یا فویل با رنگ تا 3 درجه یا با دکلره کاملا روشن (مش) می‌کنند. لولایت: این کار عکس های‌لایت است؛ یعنی در موهای بلوند تکه‌هایی را تیره می‌کنند. در این روش مو باید 1 سانت رشد ریشه داشته باشد. سان‌لایت: بلوند کردن (دکلره کردن) بیضی بالای سر (از رستنگاه تا تاج سر) که پهنای آن به خواست شخص بستگی دارد. مون‌لایت: این کار عکس سان‌لایت است و تکه زیر مو بلوند و بیضی بالای سر تیره می‌شود. هاف‌لایت: روشی پرطرفدار است که نوک موها را به شکل‌های مختلف (ردیفی، یکی در میان مثل مش) از 3 تا 10 سانت بلوند می‌کنند یا به رنگ‌های فانتزی درمی‌آورند. مووی‌لایت: یک کار بسیار فانتزی است که در آن مستطیل بالای سر را جدا و دکلره می‌کنند. سپس موها به 3 تا 7 قسمت افقی تقسیم و با رنگ‌های فانتزی هر تکه جداگانه رنگ می‌شود. ماسک موی داخل حمام: بعد از شستشوی مو با شامپو و آبكشی آن به كار می‌رود و نرمی و لطافت به موها می‌دهد. علاوه بر این، ظاهر موهای وز، شكننده و آسیب‌دیده را تا حد زیادی بهتر می‌كند. احیاكننده‌ها: معمولا آرایشگران به خانم‌هایی كه موهایشان را كاملا دكلره، مش یا های‌لایت كرده‌اند، توصیه می‌كنند هرگز احیاكننده را فراموش نكنند. احیاكننده‌ها محصولات كرمی مانند و رقیق هستند كه ظاهر موهای آسیب‌دیده از رنگ و دكلره را تا حد زیادی بهبود می‌دهند. ماسک مویی برای بیرون از حمام: برای کسانی که تمایل ندارند در حمام ماسك مو بزنند و خانم‌ها و آقایانی که حتی بعد از استفاده از ماسک مو در حمام، موهایشان بعد از خشک‌شدن ظاهر نازیبایی پیدا می‌کند، ماسك‌های موی مخصوص به كار می‌آیند. این ماسك‌ها را وقتی موها هنوز نمدار است روی آن می‌زنند تا هم ظاهر موها درخشنده شود و هم در برابر اشعه آفتاب از آنها محافظت كند. اسپری‌های دوفاز و آبرسان: نرم‌‌کننده و درخشنده‌‌كننده موها بعد از حمام هستند. اگر موهایتان در اثر رنگ و دكلره آسیب‌دیده باشند یا كلا موهای وز و شكننده داشته باشید، اسپری‌های دو فاز ظاهر آنها را در چند ثانیه‌ بهتر می‌كنند. شامپوی مخصوص موهای رنگ‌شده: این محصولات برای حفظ و شفافیت‌ رنگ روی مو به كار می‌روند. چون معمولا رنگ‌ها بعد از مدتی روشن می‌شوند و از بین می‌روند. با استفاده از این شامپوها، ظاهر اولیه و زیبایی رنگ روی مو دیرتر خراب می‌شود. ژل مو: ماده‌ای ژله‌ای مانند است كه انواع سخت و نرم دارد و استفاده از آنها راحت‌ترین راه برای حالت‌دادن به موهاست. علاوه بر این، موها را درخشنده هم می‌كند. موس: به‌صورت اسپری وجود دارد و وقتی از ظرف محتوی آن خارج می‌شود، كف‌مانند است. موس‌ها نسبت به ژل لایه نازك‌تری روی موها ایجاد می‌كنند و بیشتر برای فركردن آسان موهایی كه خودشان حالت دارند، به كار می‌روند. تافت: این اسپری‌ها از قدیم برای نگه‌داشتن حالتی كه به مو می‌دهیم، به كار می‌رفته‌اند و معمولا موها را معطر هم می‌كنند. واكس‌مو: موها را براق می‌كنند ولی چون موها با استفاده از آن حالت‌ شكننده پیدا نمی‌كنند، كمتر به موها صدمه می‌زند. معمولا واكس‌های مو چرب هستند.وقتی رنگ‌های دائمی و رنگ موهای اکسیدان به موهایمان می‌زنیم، می‌دانیم از یک ماده شیمیایی استفاده کرده‌ایم. از نام اکسیدان هم پیداست که باعث می‌شود برای ایجاد رنگ مورد نظر، در ساختمان مو، واکنش اکسیدکنندگی رخ دهد. رنگ مو با عامل اکسیدکننده و فعال‌کننده (اکسیدان‌هایی که با رنگ موی کرم مانند مخلوط می‌کنند) ترکیب می‌‌شود و این خاصیت را پیدا می‌کند که بتواند به ساقه مو نفوذ کند. این ماده به علت تولید ترکیب‌هایی مانند پراکسیدهیدروژن که عامل رنگ‌زدا دارد، رنگ طبیعی و اصلی مو را از بین می‌برد. البته اگر فردی مایل باشد موهای خود را خیلی روشن‌ کند باید قبل از این کار، با مواد قوی‌تری (مواد دکلره) رنگ اصلی و طبیعی موی خود را از بین ببرد و هر چه درجه روشن شدن موها بیشتر باشد، آسیب به مو هم بیشتر می‌شود. هر بی‌رنگ کردنی باعث آسیب به مو و شکنندگی آن می‌شود اما این حرف به معنی منع کامل این کار نیست. شرايطي كه می‌توان هم مراقب سلامت مو بود هم از تغییر ظاهری چهره لذت برد: اول اینکه به دفعات از مواد دکلره استفاده نشود. مهارت آرایشگر هم شرط است که گاهی می‌تواند فقط با بی‌رنگ کردن بخش‌هایی از مو به جای همه آن، ظاهری زیبا به موها بدهد. رسیدگی به موهای رنگ شده و استفاده از نرم‌کننده مو پس از هر بار شامپو کردن هم بسیار مهم است چون مو شفافیت خود را با این کار از دست می‌دهد و باید تا می‌توان موهای بی‌رنگ شده را نرم نگه داشت تا به آسانی شانه شوند. نرم‌کننده‌ها درخشندگی و نرمی ‌موها را به آنها برمی‌گردانند و مو را از آسیب بیشتر حفظ می‌کنند. نکته دیگر انتخاب مدل‌هایی از رنگ کردن که به جای همه موها رگه یا دسته‌هایی از مو را بی‌رنگ می‌کند و ما آن را راه‌راه کردن می‌نامیم و بهره گرفتن از تکنیک کلاه مخصوص مش یا فویل آلومینیومی‌ که اجازه نمی‌دهد پوست سر با ماده محرک بی‌رنگ‌کننده تماس پیدا کند.انتخاب مدل‌هایی که ساقه انتهایی مو را بی‌رنگ می‌کنند، انتخاب بد از بین بد و بدتر است. با این انتخاب حداقل همه موها صدمه نمی‌بینند و لازم نیست هر ماه برای رنگ ریشه و اینکه تفاوت رنگ موهای روییده و ساقه را از بین ببرند و دوباره پوست سر را تحریک کنند. بدترین کار، بی‌رنگ کردن همه موهاست که در آن مجبور می‌شوید پوست سر را مدام در معرض تحریک قرار ‌دهید. با این انتخاب اگر هم آسیبی شدید به موها رسید و نشد موقتا با نرم‌کننده و مواد کراتینه آن را پوشاند، می‌توان از محل آسیب مو را کوتاه کرد و نیازی نیست ماه‌ها منتظر رشد موهای سالم ماند. كسی كه موهای خود را رنگ می‌كند یا از بی‌رنگ‌كننده‌ها و مواد فر استفاده می‌كند، حتما باید این 5 نكته را به خاطر بسپارد. مراقب باشد تا موهای آسیب‌دیده، از تماس با محرك‌های محیطی مختلف دور بماند. این آسیب‌های محیطی می‌تواند نور خورشید، آلودگی هوا، باد و گرمای زیاد اتوهای مو باشد. شناكردن در استخر به دلیل كلر آب حتی برای موهای رنگ‌نشده هم ضرر دارد چه برسد به موهای رنگ شده بنابراین باید حتما كلاه شنا بپوشید. بافت موهای فر و بی‌رنگ شده به خاطر آسیبی كه دیده‌اند، امكان دارد از هم جدا شود و این برهم‌ریختگی در ساختار مو باعث می‌شود مو كدر، خشن و خشك و نوك آن دوشاخه (موخوره) شود بنابراین باید از كاندیشنرها و ماسك‌های مو استفاده كنید. این مواد با هر مارك و ماهیتی كه باشند، غلافی روی ساقه آسیب‌دیده ایجاد می‌كنند و مو را از آسیب‌های محیطی یا حتی آسیب هنگام دستكاری و شانه زدن حفاظت می‌كنند. پس با توجه به بودجه خود محصول مناسبی انتخاب كنید. حالت‌دهنده‌ها را فقط باید به ساقه مو بزنید و اگر آن را به ریشه موها بزنید، دچار ریزش مو خواهید شد.به هیچ‌وجه موهای رنگ شده را با صابون نشویید چون pH قلیایی آن باعث تورم ساقه مو می‌شود و شكل‌دهی به آن را دچار اشكال می‌كند. استفاده از محصولات مراقبت از مو باید در هر بار استحمام تجدید شود چون این محصولات درمان‌كننده نیستند و فقط موقتی آسیب‌ها را مخفی می‌كنند. هیچ محصولی نمی‌تواند سلامت از دست رفته را به مو برگرداند. تنها درمان قطعی برای موهای آسیب‌دیده كوتاه كردن آنهاست. سعی كنید هر ماه یكی، دو سانت از نوك موی خود را كوتاه كنید. توصيه‌ها و هشدارهاي متخصصان پوست و مو اگر قصد دارید موهای خود را صاف یا فر کنید، قدم نخست برای ایجاد تغییر حالت زیبا و دلخواه، اطمینان از سلامت موهاست. اگر موهایتان را بی‌رنگ کرده‌اید، به‌خصوص اگر موهای خیلی تیره را روشن کرده‌اید، به موی شما آسیب‌رسیده و شکنندگی آن و خشکی‌اش اجتناب‌ناپذیر است. دقت کنید در فر کردن دائمی ‌طی 2 مرحله ساختمان مو و پیوندهای شیمیایی آن شکسته می‌شود تا موها شکل جدیدی پیدا کنند و در حالت جدید بمانند. اگر مو آسیب‌دیده باشد، استحکام تارهای آن کاهش می‌یابد و توان تحمل فعل و انفعالات جدید با مواد فر را ندارد. بافت مو عامل مهم کسب نتیجه خوب در فر کردن است. با همه این دانسته‌ها، اگر اصرار دارید موی بی‌رنگ شده خود را فر کنید، به آرایشگر باتجربه مراجعه کنید زیرا یک آرایشگر حرفه‌ای توانایی تشخیص موی آسیب‌دیده را دارد و می‌داند چطور از صدمه بیشتر آن جلوگیری کند. ممکن است برای این کار از محصولات مناسب مو که می‌شناسد استفاده کند. هر چند محلول‌های فرکننده مخصوص موهای بی‌رنگ شده هم مانع صدمه به موی شما نمی‌شود. حتما از آرایشگر مجرب بخواهید ابتدا این کار را فقط روی یک قسمت از مویتان انجام دهد و اگر آسیبی ندید، سپس همه مو را فر کنید. اگر بخواهیم مو حالت خوب و طبیعی داشته باشد، باید از کارهایی که ساقه مو را خشک‌تر می‌کند، پرهیز کنیم و اگر خشک شده، با روش‌هایی رطوبت آن را تا حدی برگردانیم. مثلا دکلره، ساقه مو را خراب می‌کند و به آن صدمه می‌زند و به آسانی نمی‌توان حالت طبیعی مو را به آن برگرداند.اما تاثیر اسپری‌هایی مثل اسپری‌های دوفاز روی مو موقت هستند. این اسپری‌ها سریع‌ اثر می‌کنند و به مو حالت می‌‌دهند. آنها مواد هیدروکربنی دارند و باید سریع خشک شوند تا زبری مو را از بین ببرند و به آن حالت بدهند ولی برخلاف ادعایی که می‌شود، درنهایت به ضرر مو هستند چون مواد مصنوعی در آنها وجود دارد که خشکی بیشتر موها را در پی دارد. به طور کلی ترکیب‌هایی با پایه روغنی بهتر می‌توانند رطوبت مو را حفظ و حالت آن را طبیعی کنند پس از نظر تئوری، اسپری‌های مو گرچه اثر موقت در بهبود ظاهر مو دارند ولی چندان نمی‌توانند از موها در برابر حرارت سشوار و اتو محافظت کنند. دانستنی‌های فرکردن مو پس از این کار موی شما شفافیت و درخشندگی سابق را نخواهد داشت. سلول‌های لایه خارجی یا کوتیکول مو از هم جدا می‌شوند و مدام در هم فرو می‌روند. الکتریسیته ساکن مو زیاد می‌شود و موها مثل قبل حالت‌پذیر نخواهد بود. ساقه موها به علت آسیب و اینکه کلی فرورفتگی میکروسکوپی دارند، آب زیادی جذب می‌کنند و سنگین می‌شوند و شستشو و شانه زدن آنها سخت است. باید از موی فر شده‌ بسیار مراقبت کرد، به آنها شامپوی قلیایی نزد و حتما شامپوی اسیدی ضعیف استفاده کرد. بدون اینکه نرم‌کننده یا حالت‌دهنده به موها بزنید، از حمام بیرون نیایید چون ساقه آسیب دیده موی شما باید با این مواد پوشانده و موقتا ترمیم شود. محصولات فرکننده مو که به شکل اسپری و موس و کرم هستند، قادرند همراه با سشوار و اتوهای فرکننده به طور موقت حالت مو را تغییر دهند. پس اگر قصد دارید برای مجالس و مهمانی حالت موهایتان را تغییر دهید با اینکه گرمای بیش از حد این دستگاه‌ها و این مواد هم به مو صدمه می‌زند، انجام این کار از فر دائم ‌و آسیب آن معقولانه‌تر و انتخاب بد از بدتر است. فركردن موها باید در آرایشگاه و با مواد مخصوص انجام شود و برای داشتن موهای فر به مدت چند ماه، باید زمان طولانی در آرایشگاه‌ و روی صندلی نشست و بوی ناخوشایند مواد فر را تحمل كرد. برای این كار روش‌های مختلفی وجود دارد ولی معمولا آرایشگر ابتدا موها را می‌شوید و در بیگودی مخصوص می‌پیچد و بعد با ماده مخصوص آغشته می‌کند. مواد فر، موها را به شدت خشك می‌كند و اگر كسی اهل رسیدگی به موهایش نیست، نباید این كار را انجام دهد. دانستنی‌های صاف کردن مو صاف كردن مو با روش‌های مختلفی و با مواد مختلفی انجام می‌شود و زمان طولانی برای این كار لازم است. زیبایی و صافی موها هم تا زمانی كه رشد نكرده‌اند دوام دارد. این روش گرانقیمت است و برای اینكه حالت موها صاف بماند حداقل هر 6 ماه یكبار باید این هزینه پرداخته شود. هر 3 روشی که برای صاف کردن مو داریم، خطرهای خود را دارند. محصولات کرم مانند نسبتا بی‌خطرند اما برای موی خیلی مجعد مناسب نیستند و چربی محیط را جذب می‌کنند. تاثیر شانه‌های حرارت‌دهنده هم موقت است و با آسیب به پوست سر و صورت همراه‌اند. تنها راه صاف شدن طولانی‌مدت مو، استفاده از مواد شیمیایی است. البته حتما باید این کار به وسیله فرد باتجربه انجام شود و احتمال سوختگی پوست سر و صورت و گردن با مواد خطرناک قلیایی وجود دارد. ما نمونه‌های سوختگی درجه 1 تا 3 را داشتیم. تماس مواد صاف‌کننده با چشم هم باعث نابینایی می‌شود. توصیه می‌شود اول قسمت کوچکی از مو آزمایش و صاف شود و در صورت ایجاد نشدن حساسیت، این کار برای کل موها انجام شود. اگر مو صدمه دید، باید از ادامه کار پرهیز کرد و تا رویش مجدد آنها صبر کرد و مو را با محصولات ترمیم‌کننده موقت مرتب پوشاند. انتخاب بد و بدتر از میان روش‌های صاف کردن مو، اتوی موی گرم یا شانه حرارت‌دهنده است به شرطی که به‌وسیله فرد ماهر به کار روند آن هم حداکثر ماهی یک بار و فقط در مجالس. شامپویی برای موهای رنگ‌شده موهای خیلی از خانم‌هایی كه موهای خود را رنگ یا مش و هایلایت می‌كنند، خشك، شكننده و آسیب‌پذیر می‌شود و شاید برایشان این سوال مطرح باشد كه از میان شامپوها و نرم‌كننده‌های موجود در بازار، كدام‌یك مناسب‌تر است. برخی هم مرددند كه آیا واقعا شامپوها و نرم‌كننده‌های مخصوص موهای رنگ‌شده تفاوتی با شامپوها و نرم‌كننده‌های دیگر دارند؟ به‌طوركلی، مواداولیه شامپوها و صابون‌ها تقریبا یكی است ولی به برخی از انواع آنها موادی اضافه می‌شود كه خواص ثانویه به آنها می‌دهد. در مورد شامپوهای مخصوص موهای رنگ‌شده هم همین‌طور است. واقعیت این است شامپوها و نرم‌كننده‌های مخصوص موهای رنگ‌شده مزایایی نسبت به انواع دیگر دارند. این شامپوها بسیار ملایم‌اند و چربی‌زدایی كمتری دارند تا موهایی كه در اثر مواد شیمیایی خشك شده‌اند، خشك‌تر نشوند.علاوه بر این، حاوی نرم‌كننده‌ هم هستند ولی معمولا بهتر است بعد از شامپو‌كردن موها، از نرم‌كننده‌های مخصوص موهای رنگ شده هم استفاده كرد. شامپوها و نرم‌كننده‌ها مثل شامپوهای انار، این خاصیت را دارند كه رنگ مو را تثبیت كنند و چون مواد پاك‌كننده‌شان كمتر از دیگر شامپوهاست، باعث می‌شوند رنگ مو دیرتر جلای خود را از دست بدهد یا از روی موها پاك شود. از طرفی الكتریسته‌ای كه بین موهای خشك وجود دارد را از بین می‌برند تا موها حالت وز پیدا نكنند. این شامپوها و نرم‌كننده‌ها معمولا حاوی موادی هستند كه تا حدی می‌توانند از رنگ مو و خود موها در برابر اشعه UV آفتاب محافظت كنند. البته از آنجا كه ساقه مو بافتی مرده است، تاثیر این شامپوها فقط در ظاهر مو و تا زمانی است كه از آنها استفاده می‌شود و اثر درمانی ندارند.   ]]> سبک زندگی Tue, 14 Mar 2017 13:01:20 GMT http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/99232/ به رنگ سال 2017 لاک بزنید http://www.setarehnews.ir/fa/doc/gallery/99052/3/ به گزارش ستاره ها به نقل از برترین ها؛ طرح های متنوع و زیادی برای ناخن وجود دارند که می توانید با توجه به سلیقه خود بهترین را انتخاب کنید. طرح های گلدار، فرنچ، رنگ های خنثی، رنگ های جیغ یا... هر کدام برای موقعیت های خاصی مناسب اند اما اگر می خواهید که ناخن هایتان بیش از همیشه توی چشم باشد، به خصوص در فصلی چون بهار، ما مدل های زیبایی را به شما پیشنهاد می دهیم. در اینجا طرح هایی از زیباترین مدل های ناخن را با رنگ سال 2017، سبز، برایتان آورده ایم تا در صورت علاقه از آنها ایده بگیرید.                                                               ]]> سبک زندگی Mon, 13 Mar 2017 05:04:11 GMT http://www.setarehnews.ir/fa/doc/gallery/99052/3/ آقایان در بهار 96، شیک تر از همیشه باشید http://www.setarehnews.ir/fa/doc/gallery/98945/3/ به گزارش ستاره ها به نقل از برترین ها؛ فصل گرما در راه است اما آیا کمد لباس هایتان را آماده کرده اید؟ شاید فکر کنید که باید تمام لباس های گرم و آستین بلند خود را کنار بگذارید و لباس های خنک را جایگزین اش کنید اما دست نگهدارید، هنوز برای این کار کمی زود است. ما در این مطلب لباس هایی که را که باید در کمدتان برای فصل بهار داشته باشید، به شما معرفی می کنیم تا بهار خود را با خیالی راحت و با ظاهری شیک و روی مد سپری کنید.         سویشرت     اگر می خواهید لباس های زمستانه تان را جمع کنید، حداقل یک سویشرت را در کمدتان نگهدارید زیرا شب های بهار همیشه سرد است و اگر هیچ چیز برای گرم کردن خودتان نداشته باشید، مطمئنا از سرما یخ خواهید زد.     Uniqlo     قیمت: 20 دلار           بلوز آستین بلند راه راه     طرح راه راه لباس اولین بار برای  ملوانان فرانسوی طراحی شده بود اما به تدریج جای خود را در میان عموم مردم باز کرد. اگر به دنبال تغییر ظاهرتان از فصلی به فصل دیگر هستید، این مدل لباس از آن جهت که راحت، زیبا و کلاسیک است، بهترین انتخاب برایتان خواهد بود.      Saint James     قیمت: 95 دلار           بلوز یقه v     بلوزهای یقه v، از آن جهت که ساده اند، با هر تیپی جور در می آیند. بنابراین کافی است به دنبال رنگ مورد علاقه تان بگردید. این مدل بلوز را دم دست بگذارید تا در مواقعی که قدرت تصمیم گیری ندارید، آن را به تن کنید و از ظاهر زیبایتان لذت ببرید.     Theory     قیمت: 85 دلار               ژاکت زیپی     ژاکت های زیپی نه تنها شما را گرم می کنند، بلکه ظاهری شیک و زیبا به شما می بخشند. این مدل لباس همیشه مورد پسند طراحان مد و فشن و مانکن ها بوده است. به علاوه، شما می توانید به راحتی و هر زمانی که احساس گرما کردید، آن را از تن تان در آورید.     J.Crew     قیمت: 178 دلار           پیراهن جین     طرح جین هیچگاه از مد نمی افتد، به همین دلیل اگر می خواهید که در این فصل سال روی مد بمانید، حتما یک پیراهن جین در کمد لباس هایتان داشته باشید.     Club Monaco     قیمت: 120 دلار           ژاکت جین     از آنجا که باران های بهاری خبر نمی کنند، حتما ژاکتی دم دست داشته باشید تا در صورت نیاز آن را به تن کنید. این مدل ژاکت جین از آنجا که با هر مدل و رنگ لباسی ست می شود، برای فصل بهار بسیار مناسب است.     Levi's     قیمت: 70 دلار           کفش اسپورت سفید     شکی نیست که کفش های سفید همیشه، به خصوص در فصل های گرم سال، زیبا و روی مد هستند. به همین دلیل است که پیشنهاد می کنیم اگر آن را در کمدتان ندارید، حتما تهیه کنید.         Rancourt     قیمت: 260 دلار           کفش کالج     وقت آن است که بوت های خود را کنار بذارید و کفش های بهاره ای چون کالج را جایگزین آن کنید. این مدل کفش نه تنها روی مد است بلکه با تیپ های مختلف نیز جور در می آید.      L.L. Bean     قیمت: 99 دلار           عینک آفتابی     با آغاز فصل بهار، باید از چشمهایتان بیشتر محافظت کنید. عینکی که متناسب با فرم صورت تان باشد، شما را جذاب تر از همیشه نشان خواهد داد.     J.Crew     قیمت: 118 دلار             شلوار جین روشن     از آنجا که بهار فصل رنگ های شاد و روشن است، برای شلوار جین هم بهتر است که رنگ های روشن را انتخاب کنید.     Nudie     قیمت: 210 دلار           بارانی     آیا به روزهای بارانی فکر کرده اید؟ برای این که از باران های بهاری در امان بمانید باید یک بارانی در کمد لباس هایتان داشته باشید.     Patagonia     قیمت: 129 دلار             کت کتان     اگر به دنبال لباسی که شما را گرم کند می گردید، این مدل کت کتان بهترین انتخاب است، از این جهت که شما را گرم کرده و هر زمان که بخواهید می توانید آن را از تن تان در آورید.     J Crew     قیمت: 168 دلار           چتر     بسیاری از افراد از چتر به دست گرفتن بیزارند اما اگر فردی سنتی هستید و با این کار مشکلی ندارید، همیشه یک چتر در دسترس داشته باشید. هوای بهار غیر قابل پیش بینی است.   ]]> سبک زندگی Sun, 12 Mar 2017 06:41:12 GMT http://www.setarehnews.ir/fa/doc/gallery/98945/3/ «برند» می پوشم؛ پس هستم! http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/98868/ به گزارش ستاره ها به نقل از هفته نامه کرگدن ؛ فرانس دو وال، رفتارشناس جانوری برجسته کانادایی، در آخرین کتاب خود با انجام آزمایش های عملی در زمینه اخلاق و ریشه های بیولوژیک آن، بر این نکته تاکید کرده است. اگر فرض را بر آن بگیریم که بسیاری از چیزهایی که ما صرفا «انسانی» می دانسته ایم، طبیعی هستند، باید این را نیز بپذیریم که آنچه طبیعی است، نه از قوانینی حداکثر چند هزار ساله (از شروع تمدن ها)، بلکه از قوانین چند میلیارد ساله (از شروع پدیده حیات، در چهار میلیارد سال پیش) تبعیت می کند.     نتیجه بعدی آن است که با ابزارهای نسبتا محدود و ضعیفی که زبان و تخیل ما در اختیارمان می گذارند، نمی توانیم به جنگ قابلیت هایی برویم که طبیعت به دلایل بی شمار در بطن موجودات زنده قرار داده است. حق به «تفاوت» از قابلیت هایی است که می توانیم آن ها را ضرورتی نیز برای حفظ حیات به حساب بیاوریم.   موجودات زنده با یکدیگر تفاوت دارند. این تفاوت می تواند بسیار اندک باشد اما اصل است، یعنی اصل بر آن است که به رغم بیشترین شباهت ها بین موجودات، آن ها بتوانند از طریق گروهی مشخصه از یکدیگر جدا شوند و بدین ترتیب «هویت» یابند. هویت در نهایت چیزی نیست جز ابزاری برای تفاوت یابی، برای جداشدن از «دیگری» یا «دیگران» و پیوند خرودن به «خودی» یا «خودی ها»ی متفاوت. به این چند رقم دقت کنیم: هر ثانیه چهار نفر، هر روز 380 هزار و هر سال 139 میلیون نوزاد در جهان متولد می شوند (آمار 2014) و شمار کل انسان هایی که در طول حیات کره زمین روی آن زندگی کرده اند، چیزی حدود 80 میلیارد نفر برآورد شده است. در این جا یک نکته بسیار حائز اهمیت وجود دارد: نه در آن میلیاردها انسان که به جهان آمده و از آن رفته اند و نه این میلیون ها نفری که هر سال و صدها هزار نفری که هر روز به جهان وارد می شوند، هرگز یک اثر انگشت با اثر دیگر یکی نیست، هرگز یک نفر صددرصد شبیه دیگری نیست! راز این امر را چطور می توان درک کرد؟ شاید بسیار مشکل باشد، اما مهم ترین فرضیه این است که ساز و کار اصلی حیات براساس «تفاوت» است: انسان ها از یکدیگر متفاوت می شوند تا هویت داشته باشند و از این طریق بتوانند با یکدیگر پیوند بخورند، یا از یکدیگر جدا شوند؛ یعنی با یکدیگر مبادله کنند و حیات انسانی امکان دهند.     اگر این نکته را درک کنیم، خواهیم فهمید که چرا آدم ها به قول پیر بوردیو، جامعه شناس فرانسوی، در کتاب «تمایز» به هر قیمتی و به هر وسیله ای به دنبال آن هستند تا از یکدیگر «متمایز» شوند و «شخصیت» خود را بیابند؛ و باز می فهمیم که چرا پیوند خوردن یک فرد با یک گروه تنها زمانی واقعا ممکن است که سلایق، انتخاب ها، شیوه ها و سبک های زندگی خود را به آن گروه نزدیک کند؛ جوان بودن برای خود قواعدی دارد، مثل پیر بودن، مثل دکتر بودن، استاد یا دانشجو بودن، مثل طرفدار این تیم با آن تیم ورزشی بودن.   نتیجه آن که چه در تفاوت و چه در شباهت، چه در واگرایی و چه در همگرایی، نیاز به ابزارها، نشانه ها، رمزگذاری ها و رمزگشایی هایی داریم که ما را از یک دیگری جدا کند و به دیگری متفاوتی پیوند دهد. رمز و راز «برند» نیز در همین است:  کسانی که آی پد آخرین مدل را به دست می گیرند، خود را در یک خانواده (شاید صاحب امتیاز و برجسته) و بسیار متفاوت از دیگرانی که مثلا گوشی سامسونگ دارند، احساس می کنند. کسانی که این مارک یا آن مارک پیراهن، کفش، ادکلن، شلوار، کیف و غیره را می پوشند، با این انتخاب، یک رفتار دوگانه دارند: هم خود را از گروهی که آن ها را نمی خرند، جدا می کنند و هم خود را به گروهی که آن ها را می خرند، پیوند می زنند.   حتی کسانی که «برند» نمی خرند و به ساده پوشی و استفاده نکردن از وسایل برند معتقدند، درواقع دست به انتخاب برندی می زنند که نامش را می توان «برند نبودن» گذاشت. بنابراین تمایل به برند لزوما پدیده ای آسیب شناسانه نیست، همان طور که علاقه داشتن  یا علاقه نداشتن به یک غذا، خریدن یک روزنامه یا کتاب هایی خاص، علاقه داشتن به یک کارگردان و فیلم هایی خاص را نمی توان آسیب شناسانه دانست. در یک کلام چنین رویکردهایی در زمره رفتارهای طبیعی قرار می گیرند. حال پرسش بعدی را مطرح می کنیم: آیا یک رفتار یا رویکرد طبیعی را می توان به صرف طبیعی بودنش، غیرقابل انحراف و حرکت به سوی آسیب زا شدن دانست؟ پاسخ بدیهی و روشن است: خیر. بیماری های بسیاری، از حادترین آن ها مثل سرطان ها (رشد کنترل نشده سلولی) تا چاقی ها (خوردن بیش از حد و جذب بیش از حد غذا یا عدم توانایی به متابولیسم غذا در بدن) گویای آن هستند که طبیعی بودن با آسیب زا بودن در تضاد نیستند. همه چیز بستگی به آن دارد که ما پدیده مورد نظر خود را در یک چارچوب بیولوژیک یا فرهنگی قرار دهیم و آن را به آزمون منطقی و عقلانی بگذاریم. مثال: اگر کسی برای آن که یک پیراهن برند بخرد، خود را از خوردن و استراحت که نیازهای ضروری هستند، بیندازد؛ یعنی یا پولی برای خوردن ندهد یا زمانی برای استراحت نگذارد و بدین ترتیب خود را دچار بیماری کند، آیا باز هم می توانیم از یک ساز و کار طبیعی برای هویت یابی سخن بگوییم؟     مثال دیگر: اگر کسی نه برای لذت و خوشی خود، بلکه به قصد آزار رساندن به  دیگری، دست به خرید این یا آن برند، این یا آن خودرو، تحصیل، نشان دادن سواد و دانش خود و... بزند، آیا این امر را باید طبیعی و اقدامی در جهت هویت یابی و سالم دانست، در صورتی که قصد او خودنمایی و ایجاد حسادت در دیگران و بالابردن حس محرومیت در آن ها باشد؟ پاسخ هر دو سوال به روشنی منفی است. ما در این جا با پدیده هایی آسیب شناسانه و آسیب زا رو به رو هستیم. در بررسی پدیده لباس و برند در کشور خود نیز می توانیم همین معیارها را به کار ببندیم. مطالعاتی جامعه شناختی اغلب به ما نشان داده اند که «برند» بیش و پیش از هر چیز در رده دوم، یعنی در رده آسیب شناختی قرار می گیرد و نه در رده تمایل به هویت یابی. نگاهی به سبک های زندگی افراد اطراف خود بیندازیم، مثلا جوانان که اکثریت جامعه ما را تشکیل می دهند یا گروه های این زیرمجموعه را- مثلا جوانان سنتی، مذهبی، مدرن، غربی، روشنفکر، دانشجو- یک ارزیابی اولیه نشان می دهد رفتارها در این گروه ها در عین حال که طبیعتا به نوعی هویت یابی در سلایق هنری، ادبی، اجتماعی و... خواست یا عدم خواست برند و غیره مربوط می شود، در حد گسترده ای براساس نگاه دیگران است؛ برای نشان دادن «خود» به «دیگران» و به رسمیت شناخته شدن در چشم آن ها؛ درواقع برای این است که خود را به برند تبدیل کنند و به مثابه یک برند به فروش برسانند. البته در این جا «فروش» در قالب به دست آوردن گروهی از روابط و برعکس کنار زدن گروهی دیگر از روابط است. اما باز هم بیشتر از آن که به نیازهایی درونی و به قابلیت هایی در جهت مثبت دامن بزند، شخص را به سوی خالی شدن از شخصیت می برد. به عبارت دیگر در این جا ما بیشتر با روند نمایشی شدن «بدن» و هویت زدایی از آن سر و کار داریم و نه با روند هویت یابی اش. از این لحاظ است که رویکرد به برند را می توانیم در کشور خود در بخش عمده ای از آن آسیب شناسانه بدانیم.     برند آسیب زاست، زیرا بسیاری از افراد برای دیگران و قضاوت آن ها زندگی می کنند و نه برای لذت خود؛ یا لذت خود را به صورتی بیمارگونه در نمایش دادن خود به دیگران می جویند. البته در این جا یک داده دیگر نیز وارد می شود. همان داده ای که ی دوبور در کتاب «جامعه نمایش» مطرح می کنید؛ یعنی پیوند خوردن این پدیده با جامعه ای که سرمایه داری در آن رو به رشد و در حال اشغال همه عرصه هاست. برند یک روند سرمایه دارانه است. یعنی روندی که همه چیز را به کالا تبدیل می کند. در این روند همه چیز قابل معامله و مبادله می شود، از جمله بدن. همه چیز قیمت پیدا می کند. همه چیز قابل خرید و فروش می شود، بی هیچ محدودیتی. فرایند پیوندخوردن برندها با بدنه ها نیز فرایندی است اپیدمیک که می تواند بدن را درون نظام کالایی شدن مطلق بکشد. موضوع آن نیست که یک برند، چه قابلیت ها و امکاناتی را به ما عرضه می کند، موضوع اعتقاد به یک برند نیست، حتی موضوع در نهایت ایجاد هویت و تمایز یافتن از دیگری به وسیله یک برند نیست، بلکه موضوع تبدیل شدن بدن ما به صحنه نمایشی است که سیستم سرمایه داری ایجاد می کند تا بتوانیم آن را بفروشیم و بدن دیگران را بخریم. در این رابطه به قول لوفبور، آدم خوارانه سرمایه داری، فرهنگ و هنر و خلاقیت نیز فدا می شوند. لذتی در کار نیست.   خلاقیتی در کار نیست. در واقع همه چیز حتی پیش از خلق شدن به فروش می رسد و شکل کالا به خود می گیرد و این سرانجام تلخی است که برندها برای ما به وجود می آورند و ما را با روند زیباسازی این مفهوم شریک خود می کنند: همه چیز به برند تبدیل می شود؛ از نام یک ناشر تا یک کتابفروشی، یک لباس، نام یک نقاش، اثر یک موسیقیدان، یک فیلم... دیگر هیچ چیز در کار نیست جز فرورفتن آرام ما در باتلاقی از مارک های معروف و انبوهی از توهمات مسموم که از ما بردگان جدیدی با ظاهر فریبنده اربابان می سازند. ما دیگر هیچ چیز از زندگی نمی خواهیم جز آن که خود به یک برند تبدیل شویم. ]]> عمومی Sat, 11 Mar 2017 10:57:57 GMT http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/98868/