پایگاه خبری ستاره ها - پربيننده ترين عناوين سینما :: نسخه کامل http://www.setarehnews.ir/art/cinema Tue, 18 Dec 2018 17:26:37 GMT استوديو خبر (سيستم جامع انتشار خبر و اتوماسيون هيئت تحريريه) نسخه 3.0 /skins/default/fa/normal5/ch01_newsfeed_logo.gif تهيه شده توسط پایگاه خبری ستاره ها http://www.setarehnews.ir/ 100 70 fa نقل و نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری ستاره ها آزاد است. Tue, 18 Dec 2018 17:26:37 GMT سینما 60 نخستین عکس از هادی حجازی فر در «منطقه پرواز ممنوع» http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/149706/ به گزارش ستاره ها به نقل از خبرگزاری مهر، «منطقه پرواز ممنوع» که در ژانر ماجراجویانه و برای مخاطب نوجوان ساخته شده، اولین فیلم سینمایی امیر داسارگر به عنوان نویسنده و کارگردان است. داسارگر پیش از این ساخت چند فیلم داستانی از جمله «هنگامه» و «سر به راه» را در کارنامه دارد. این فیلم در بیش از ۵۰ لوکیشن در منطقه کلیبر استان آذربایجان شرقی تصویربرداری شده و این روزها هادی اسلامی در حال ساخت جلوه های ویژه بصری این فیلم است. ساخت موسیقی این فیلم توسط حبیب خزایی‌فر کلید خورده است. «منطقه پرواز ممنوع» به تهیه کنندگی حامد بامروت نژاد برای حضور در جشنواره ملی فیلم فجر آماده می‌شود. دیگر عوامل فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» عبارتند از مدیر فیلمبرداری: علی رنجبر، طراح صحنه و لباس: پیام حسین سوری، طراح گریم: امیر ترابی، صدابردار: سعید بجنوردی، جلوه های ویژه میدانی: محمدرضا ترکمان و حمید رسولیان، دستیار اول کارگردان: سید احمد حسینی، مدیر برنامه ریزی: مهدیار عقابی، بازیگردان نوجوان: زین العابدین تقی پور، تدوین: ابوذر حیدری، مدیر تولید: سید صادق حسینی، جانشین تولید: سید مهدی حسینی. ]]> هنری Mon, 17 Dec 2018 12:28:16 GMT http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/149706/ «اتاق تاریک» به سینماها می آید/ پایان «مغزهای کوچک زنگ زده» http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/149730/ به گزارش ستاره ها به نقل از مهر؛ غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به برگزاری جلسه این شورا گفت: در جلسه امروز دوشنبه ۲۶ آذر شورای صنفی نمایش، مشخص شد که فیلم «اتاق تاریک» به کارگردانی روح الله حجازی از چهارشنبه ۲۸ آذر در سرگروه آزادی اکران می شود. وی ادامه داد: سقف هفته نمایش در تهران فیلم های «مغزهای کوچک زنگ زده» به کارگردانی هومن سیدی و «هشتگ» به کارگردانی رحیم بهبودی فر به پایان رسیده است و این آثار در سینماها تعویض می شوند و تنها می توانند در پردیس های سینمایی به اکران خود ادامه دهند. فرجی در پایان گفت: در این جلسه دوباره تاکید شد تا برای سرگروه هایی که هیچ قراردادی ندارند، قرارداد فیلم کودک ارائه شود. ]]> هنری Mon, 17 Dec 2018 14:34:39 GMT http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/149730/ جمال شورجه: احتمال حضور بازیگران خارجی در سریال «موسی (ع)» http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/149717/ به گزارش ستاره ها به نقل از ایسنا، جمال شورجه درباره‌ی ویژگی‌های بازیگر نقش «حضرت موسی(ع)» در این سریال تلویزیونی که مرحله پیش تولید آن از روز گذشته به صورت رسمی آغاز شد، اظهار کرد: بازیگر نقش حضرت موسی (ع) هنوز انتخاب نشده است، ولی قطعا با توجه به رونمایی رسمی از پیش‌تولید این سریال باید به صورت جدی در این باره فکر کنم. به طور کلی تا الان تصمیم بر این است که یک نابازیگر تئاتری که با معارف قرآنی آشنا هست را برای این نقش انتخاب کنم. او همچنین درباره جلوه‌های ویژه این پروژه تلویزیونی، توضیح داد: جلوه‌های ویژه قطعا کار سختی خواهد بود. حدود ۹ معجزه مهم در زندگی موسی بن عمران (ع) اتفاق می‌افتد که همه آنها را خداوند نازل می‌کند تا این پیامبر بتواند رسالتش را به پیش ببرد. طبیعتا نمایش این معجزه‌ها کار سختی است و امیدوارم بتوانیم در این مسیر از نیروهای ایرانی و داخلی که آشنا به جلوه‌های ویژه کامپیوتری هستند استفاده کنیم و قطعا چندین دفتر را زیر نظر یک مدیر در این پروژه دخیل خواهیم کرد. این کارگردان تلویزیونی درباره احتمال حضور بازیگران خارجی در این پروژه و بهرمندی از لوکیشن‌های کشورهای خارجی، گفت: احتمال اینکه بازیگر و لوکیشن خارجی برای این سریال داشته باشیم زیاد است. با توجه به اینکه رویکرد سازمان صداوسیما مبنی بر اینکه این سریال به صورت بین‌المللی و فرامرزی پخش شود، احتمال حضور بازیگران خارجی خیلی زیاد است. در همین راستا خودم نیز رایزنی‌هایی با برخی از بازیگران جهان عرب انجام داده‌ام. شورجه ادامه داد: فعلا برای لوکیشن‌های خارجی پیش‌بینی خاصی ندارم، ولی چندین کشور همانند الجزایر که آخرین کارم را نیز در آنجا دادم و حتی پیشنهاد سرمایه‌گذاری در سریال «موسی (ع)» را نیز به من دادند، در نظر گرفته‌ام. او درباره بازخوردهایی که در کشور الجزایر داشته است نیز بیان کرد: هر جا که می‌رفتم، وقتی متوجه می‌شدند که دستی در تولید حضرت یوسف (ع) داشتم و قرار است حضرت موسی (ع) را نیز کارگردانی کنم، بسیار به ما لطف داشتند و مشتاق بودند که در این کار سهیم و شریک باشند و به طرق مختلف این علاقه‌مندی را نشان می‌دادند. ]]> هنری Mon, 17 Dec 2018 13:23:08 GMT http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/149717/ روابط انسانی زیر سایه «بمب»/ آدم‌هایی که با انفجار زنده می‌شوند http://www.setarehnews.ir/fa/doc/note/149635/ به گزارش ستاره ها به نقل از خبرگزاری مهر، مائده مرتضوی، نویسنده و مترجم در یادداشتی به بررسی فیلم سینمایی «بمب؛ یک عاشقانه» به کارگردانی پیمان معادی پرداخته است. در متن این یادداشت با عنوان «آژیر قرمز، وضعیت سفید» می‌خوانیم؛ فیلم‌هایی که برهه مشخصی از تاریخ معاصر را پیش چشم بیننده به تصویر می‌کشند،  در پی آنند تا بخش مهمی از زندگی ما را خواسته یا ناخواسته از آن خود کنند. این فیلم‌ها به شدت بر همذات‌پنداری مخاطب با حوادث و کنش‌های داستانی استوارند و برخلاف دیگر انواع فیلم که در پی خلق شخصیت‌هایی برخاسته از ذهن و ایده فیلمسازند، شالوده درام خود را از الگوهای کلیشه‌ای و موجود در برهه تاریخی روایت فیلم می‌سازند. فیلم«بمب، یک عاشقانه» چنین فیلمی است. پیمان معادی برخلاف ریتم آرام و خونسرد «برف روی کاج‌ها» در بمب بسیار سریع عمل می‌کند و در همان سکانس‌های ابتدایی از فضا و مضمون فیلم به مخاطبش اطلاعات کاملی می‌دهد؛ بمباران تهران در سال هفتم جنگ. بخش اول این اطلاعات از پیاده‌روی میترا (با بازی لیلا حاتمی) همسر قهرمان فیلم، ایرج (با بازی پیمان معادی) و بخش دوم این اطلاعات از سخنرانی مدیر مدرسه‌ای پسرانه به تماشاگر داده می‌شود. تماشاگر در هر دقیقه بمباران اطلاعات می‌شود و در کمتر از ۱۵ دقیقه می‌فهمد که موضوع اصلی فیلم نه به جنگ مربوط است نه به شعارهای روی دیوارمدرسه و نه به آژیر قرمزی که هر  چند دقیقه یک‌بار صدایش را می‌شنود. آخرین ساخته پیمان معادی فیلمی درباره روابط انسانی است، روابطی که مرتب صدای آژیر قرمزش شنیده می‌شود و هر آن در معرض ویرانی است. تمامی فضایی که معادی برای بازگویی قصه خود در «بمب» به کار گرفته، استعاره‌ای است از شرایط حاکم بر رابطه. خانه، زیرزمین، مدرسه و کلاس همگی فضاهای داخلی و بسته‌ای هستند که نشان از خفقان شخصیت‌های اصلی به لحاظ احساسی دارد؛ زن و شوهری که با هم، کلامی ردوبدل نمی‌کنند. شوهری که از گفتن چند جمله عاشقانه به شدت عاجز است و  آژیرهایی که مرتب از پدر همسر و همکار خود در مدرسه در ذهن او طنین می‌اندازد هم کاری از پیش نمی‌برد. معادی با درکنار هم قرار دادن این تضادهای شخصیتی و اعتقادی توانسته به حد کفایت جامعه‌ای نمادین و باورپذیر از دهه‌ای ارائه دهد که در آن نوشتن یک نامه عاشقانه و کپی کردن از یک نوار کاست و... تابو و محال به نظر بیاید«بمب» برخلاف شعارهایی که از در و دیوار لوکیشن‌های آن نظیر مدرسه و فضای کلی آن می‌بارد، به هیچ وجه شعاری نیست و نقطه قوت‌اش نیز در همین است. معادی به خوبی توانسته از بمباران تهران و فضای پرتنش پایتخت در دهه شصت، فضایی خلق کند تا با قرار دادن مهره‌های خود در زمان و مکانی که محال است از یاد کسی برود، تماشاگر را به ورطه هم‌ذات‌پنداری بیندازد. شخصیت‌های فرعی فیلم‌نامه نیز هوشمندانه نوشته شده‌اند، از همسایه‌های هر طبقه تا همکاران ایرج در مدرسه هر کدام نمادی از یک طبقه اجتماعی و عقیدتی در دهه شصت‌اند؛ برادر بسیجی مستقر در مدرسه، مدیر و ناظمی که تنها قادر به تظاهرند، همسایه‌ای که تخته‌نرد بازی می‌کند و در مقابل همسایه‌ای که مدام دعا و ثنا می‌خواند. معادی با درکنار هم قرار دادن این تضادهای شخصیتی و اعتقادی توانسته به حد کفایت جامعه‌ای نمادین و باورپذیر از دهه‌ای ارائه دهد که در آن نوشتن یک نامه عاشقانه و کپی کردن از یک نوار کاست، نوشتن ترانه‌های لوس‌انجلسی بر درودیوار توالت مدرسه و آواز خواندن در ملاعام حتا برای تماشاگری که آن دهه را تجربه نکرده و متعلق به دنیای تابوشکن امروزی است،  نیز تابو و محال به نظر بیاید. معادی به سبکی کلاسیک دو قصه موازی را برای تماشاگر جلو می‌برد و در نقطه‌ای که اوج و پایان فیلم او را می‌سازد، این دو را به هم گره می‌زند. در اواخر پرده دوم وقتی میترا و ایرج با هم آشتی می‌کنند، دیالوگ درخشانی شکل می‌گیرد که با کنش نهایی فیلم همپوشانی دارد. میترا از حرف‌هایی می‌گوید که باید نوشته‌ می‌شد به جای اینکه گفته شود و حرف‌های عاشقانه‌ای که ایرج به میترا می‌زند شبیه دلنوشته‌ای است که کاراکتر هیچ‌گاه فرصت نوشتن آن را نداشته است و در نهایت این ایرج است که از زیر آواری که یک بمب برای او رقم زده با نامه عاشقانه‌ای در جیب بیرون کشیده می‌شود؛ نامه‌ای که توسط شخص دیگری نوشته شده؛ پسربچه‌ای که از ابتدای فیلم کنش‌هایی را رقم می‌زند که ایرج توان و جسارت انجامش را در زندگی خود ندارد، از رقصیدن به هنگام بمباران تا نگاه‌های بی‌پروا به دختری که دوستش دارد و در نهایت نوشتن نامه‌ای عاشقانه و حرف‌هایی که حتما باید زده می‌شد.   معادی با بهره‌گیری از مونتاژهای معنایی -البته مهندسی شده- سکانس‌های به یادماندنی در فیلم خلق می‌کند، یادآوری آویزان شدن خود و برادرش و در مقابل آن مهر و عطوفت دو برادر هم‌مدرسه‌ای به هنگام مجازاتی که ناظم برای آن‌ها تدارک دیده است، از آن جمله‌اند. معلق بودن ایرج و برادرش نمادی از تعلیق رابطه‌اش با وی نیز هست. تعلیقی که با پیشینه عاطفی میترا و برادرش معنای عمیق‌تری پیدا می‌کند. با تمام نکات ظریف و هوشمندانه‌ای که معادی در نوشتن فیلمنامه «بمب» به کار برده اما ردپایی که از فرهادی در برخی از سکانس‌های فیلم به جامانده به فیلم او ضربه می‌زند. صحبت‌های میترا با شاگرد خود درباره طلاق ما را بیشتر یاد «جدایی نادر از سیمین» می‌اندازد و به یکباره مساله و بیم جدایی میترا از ایرج فراموش‌مان می‌شود. همچنین زیرمتنی که معادی از آوار و زیرزمین برای بیان سرانجام قصه خود می‌آورد هم یادآور ریزش ساختمانی است که در ابتدای فیلم «فروشنده» تماشاگر با آن روبه‌رو می‌شود و حتا اگر این زیرمتن‌ها تماشاگر را به یاد فیلم‌های فرهادی هم نیندازد باز چیزی است که معادی از الگوهای امتحان‌پس داده‌ای به عاریه گرفته و بر ساختار فیلم او ننشسته است. معادی همچنین در تصویر کردن طبقه اجتماعی این زوج -به اصطلاح دهه شصتی‌ها - فرهنگی، کمی غلو می‌کند. ایزوله کردن این زوج در واحد آپارتمانی خود و نرفتن به زیرزمین، کتاب‌هایی که همه جای ساختمان به چشم می‌خورد و دیالوگ‌های میترا که پر از واژگان کتابی و  ادبی است،‌ برای متفاوت جلوه دادن طبقه اجتماعی این زوج کافی نیست. کاش معادی به جای ایزوله‌کردن از فضای زیرزمین برای پرداخت جایگاه اجتماعی و شخصیتی این زوج بهره می‌برد و این تفاوت را در کشمکش با دیگر همسایه در زیرزمین رقم می‌زد نه با محبوس کردن‌شان در خانه خود. با این همه «بمب» فیلم خوش‌ساختی است و مخاطب را خسته نمی‌کند. تضادهایی که معادی در پرداخت کاراکترهای فرعی نظیر زنی که همه وسایلش را برای فروش گذاشته و دزدی که چیزی برای سرقت نمی‌یابد جز هستی و زندگی خویش، از آن جمله‌اند. تکلیف معادی با خودش در این فیلم روشن است، و این روشنی حتا با نور کم چراغ قوه کاراکترهای بمب‌زده او نیز قابل رویت است. معادی در «بمب» از آدم‌هایی می‌گوید که مرده‌اند و باید منفجر شوند تا  احیاشده و از فضای بسته و تاریکی که در آن محبوس شده‌اند، رهایی یابند. ]]> هنری Mon, 17 Dec 2018 06:34:45 GMT http://www.setarehnews.ir/fa/doc/note/149635/ اولین واکنش بهرام رادان به فیلم جدید جیرانی http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/149613/ هفت صبح نوشت: «آشفتگی» تازه ترین ساخته سینمایی فریدون جیرانی است که برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده می شود، فیلمی که بهرام رادان از آن به عنوان اثری بدیع و عجیب در کارنامه خودش و کارگردان آن یاد کرده است. بهرام رادان که نخستین همکاری اش با فریدون جیرانی در فیلم «آشفتگی» رقم خورده ، پس از تماشای این فیلم با اشتراک گذاشتن پستی در صفحه شخصی اش در اینستاگرام نسبت به آن واکنش نشان داد. او که شنبه شب به اتفاق فریدون جیرانی برای اولین بار به تماشای این اثر نشسته درباره آن نوشته است:« آشفتگی تازه ترین فیلم فریدون خان جیرانی را شنبه شب تماشا کردم، در کنار فضای عجیب و بدیع فیلم، شجاعت آقای جیرانی در به تصویر کشیدن لحظات و شخصیت های کاملا متفاوت با جریان روزمره سینما، در روزگاری که بیشتر فیلمسازان به خصوص همنسلان ایشان علاقه به تکرار مکرارت دارند،ستودنی است.» بهرام رادان در انتهای نوشته اش از رونمایی فیلم در جشنواره سی و هفتم خبر داده است. «آشفتگی» این روزها آخرین مراحل فنی خود را سپری می کند، چند روز پیش ویدیویی از مراحل صداگذاری آن منتشر شد. این فیلم نخستین همکاری بهرام رادان و فریدون جیرانی است. در آشفتگی رادان با گریم و نقشی کاملا متفاوت ظاهر شده او با مهناز افشارؤ مهران احمدی در این فیلم همبازی است. ]]> هنری Mon, 17 Dec 2018 04:32:47 GMT http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/149613/ واکنش پرویز پرستویی به شکار حیوانات ایرانی توسط آمریکایی‌ها http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/149665/ سلام عزیزانم استدلال سازمان محیط زیست در توجیه پدیده ی شکار فروشی به توریست های خارجی این هستش که ؛ ما این پول ها رو خرج حفاظت از خود حیوانات می کنیم در برابر شکار چی های غیر مجاز داخلی !عجب ... سوال اصلی اینه چون قراره به فرض درآمد حاصل از این ماجرا در جای درستی هزینه بشه آیا ما حق این رو داریم تا حیوانات بی گناه رو شکار کنیم ؟ اصلا چه کسی به آدمیزاد این اجازه رو داده که می تونه جان حیوانات بی پناه رو ازشون بگیره اونم به صِرف خوش گذرانی ؟! از این ها بگذریم ؛ همه ی تلاشِ فعالان محیط زیست در این سال ها این بودِ که برای شکارچی های داخلی فرهنگ سازی کنن و تشویق شون کنن به جای شکار حافظ حیات وحش باشند . با این اقدام جدید ( شکار فروشی ) از این به بعد با چه رویی می تونیم شکارچی های داخلی رو تشویق به کنار گذاشتنِ اسلحه هاشون بکنیم ؟   ]]> هنری Mon, 17 Dec 2018 09:08:05 GMT http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/149665/ واکنش حجار به چسباندن پوسترش در کف خیابان http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/149743/ به گزارش ستاره ها به نقل از برترین ها: میترا حجار، تصویری از پوستر فیلم «دعوتنامه» را که به کف خیابان چسبانده شده است، در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: «در هیچ کجای دنیا اینقدر از هنرمند تجلیل نمی‌شود.» این فیلم یک هفته‌ای می‌شود که در شبکه نمایش خانگی پخش شده است. ]]> هنری Mon, 17 Dec 2018 19:00:06 GMT http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/149743/ سرگرمی مهناز افشار با دخترش http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/149771/ مهناز افشار، تصویری از خود و دخترش را در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: «سرگرمی مادری دختری و چه باحاله این برنامه مژه و...» ]]> هنری Tue, 18 Dec 2018 05:38:25 GMT http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/149771/ فیلم ایرانی از اسکار نود و یکم جا ماند http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/149776/ به گزارش ستاره ها به نقل از خبرگزاری مهر: آکادمی علوم و هنرهای سینمایی درحالی فهرست کوتاه نامزدهای ماقبل نهایی ۹ بخش جوایز اسکار امسال را اعلام کرد که نامی از نماینده ایران در میان بهترین فیلم‌های غیرانگلیسی زبان دیده نمی‌شود.   به نقل از ورایتی، آکادمی علوم و هنرهای سینمایی شامگاه ۱۷ دسامبر (۲۶ آذر) فهرست کوتاه نامزدهای بخش‌های بهترین ترانه، بهترین موسیقی متن، بهترین مستند کوتاه، بهترین فیلم کوتاه، بهترین انیمیشن کوتاه، بهترین چهره‌پردازی و آرایش مو، بهترین جلوه های تصویری، بهترین مستند بلند و بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان نود و یکمین دوره جوایز اسکار را اعلام کرد. امسال ۸۷ کشور نمایندگان خود را برای رقابت در بخش بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان به اسکار معرفی کرده‌ بودند، از کشور ما نیز فیلم «بدون تاریخ بدون امضا» ساخته وحید جلیلوند راهی این رقابت ها شده بود که البته نتوانست به فهرست کوتاه آکادمی راه پیدا کند، در این بخش نمایندگان کشورهای کلمبیا، دانمارک، آلمان، ژاپن، قزاقستان، لبنان، مکزیک، لهستان و کره جنوبی توانستند به فهرست کوتاه آکادمی راه پیدا کنند. قرار است نامزدهای نهایی نود و یکمین دوره اسکار روز سه شنبه ۲۲ ژانویه ۲۰۱۹ اعلام شود. نامزدهای بهترین مستند بلند: «شهر جادو»، «اشتراک»، «جنایت+مکافات»، «پول مخفی»، «صدای دور سگ‌ها»، «فری‌سولو»، «هالی کانتی امروز صبح، امشب»، «مراقب فاصله بودن»، «از پدران و پسران»، «آربی‌جی»، «طفره‌روها»، «سکوت دیگران»، «سه غریبه همسان» و «همسایه من نخواهی شد؟» نامزدهای بهترین مستند کوتاه: «گوسفند سیاه»، «پایان بازی»، «قایق نجات»، «دستورات»، «نوارهای مستهجن پدر مرحومم»، «یک شب در باغ»، «عصر. پایان حکم»، «۶۳ بایکوت»، «زنان گولاگ» و «صهیون» نامزدهای بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان: «پرندگان مهاجر» از کلمبیا، «گناهکار» از دانمارک، «هرگز رو برنگردان» از آلمان، «دزدان فروشگاه» از ژاپن، «آیکا» از قزاقستان، «کفرناحوم» از لبنان، «رُما» از مکزیک، «جنگ سرد» از لهستان و «سوختن» از کره جنوبی نامزدهای بهترین چهره‌پردازی و آرایش مو​: «پلنگ سیاه»، «بوهمین راپسودی»، «مرز»، «مری ملکه اسکاتلندی‌ها»، «استن و اُلی»، «سوسپیریا» و «معاون» نامزدهای بهترین موسیقی متن: «نابودی»، «انتقام جویان: جنگ ابدیت»، «تصنیف باستر اسکراگز»، «پلنگ سیاه»، «بلک‌ک‌کلنزمن»، «آسایی های خرپول»، «مرگ استالین»، «جانوران شگفت‌انگیز: جنایات گریندل‌والد»، «نخستین انسان»، «اگر خیابان بیل زبان داشت»، «جزیره سگها»، «بازگشت مری پاپینز»، «یک مکان ساکت»، «شماره یک آماده»، «معاون» نامزدهای بهترین ترانه: ترانه «وقتی یک کابوی مهمیزهایش را با بالها معامله می کند» از فیلم «تصنیف باستر اسکراگز»، ترانه «گنج» از فیلم «پسر زیبا»، ترانه «همه ستاره‌ها» از فیلم «پلنگ سیاه»، ترانه «مکاشفه» از فیلم «پسر پاک شد»، ترانه «دختر در سینما» از فیلم «دامپلین»، ترانه «ما حرکت نخواهیم کرد» از فیلم «نفرتی که تو می کاری»، ترانه «The Place Where Lost Things Go» از فیلم «بازگشت مری پاپینز»، ترانه «Trip A Little Light Fantastic» از فیلم «بازگشت مری پاپینز»، ترانه «Keep Reachin» از فیلم «کویینسی»، ترانه «مبارزه خواهم کرد» از فیلم «آربی‌جی»، ترانه «A Place Called Slaughter Race» از فیلم «رالف اینترنت را خراب می کند»، ترانه «OYAHYTT» از فیلم «ببخشید مزاحم شدم»، ترانه «سطحی» از فیلم «ستاره ای متولد می شود»، ترانه «سوسپیریوم» از فیلم «سوسپیریا»، ترانه «ناشناس بزرگ» از فیلم «بیوه‌ها» نامزدهای بهترین انیمیشن کوتاه: «عصر دریانوردی»، «رفتار حیوان»، «بائو»، «بیلبی»، «پرنده کارما»، «آخر بعداز ظهر»، «گمشده و پیداشده»، «گامی کوچک»، «بابابزرگ والروس» و «پایان هفته ها» نامزدهای بهترین فیلم کوتاه: «کارولین»، «Chuchotage»، «بازداشت»، «Fauve»، «ایکار»، «مارگریت»، «روز کارگر»، «مادر»، «پوست» و «Wale» نامزدهای بهترین جلوه های تصویری: «مرد مورچه‌ای و زنبورک»، «انتقام جویان: جنگ ابدیت»، «پلنگ سیاه»، «کریستوفر رابین»، «نخستین انسان»، «دنیای ژوراسیک: سقوط پادشاهی»، «بازگشت مری پاپینز»، «شماره یک آماده»، «سولو: داستانی از جنگ ستارگان» و «به مارون خوش آمدید» ]]> هنری Tue, 18 Dec 2018 06:27:13 GMT http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/149776/ افشاگری بزرگ از رابطه با وودی آلن http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/149813/ دنیای تصویرآنلاین نوشت: این خانم که مدل است در مصاحبه‌ای طولانی با هالیوود ریپرتر اعلام کرد هشت سال با وودی آلن رابطه داشته اما از این رابطه متاسف نیست.او حتی احساس یک قربانی را هم ندارد.کریستینا انگلهارت که حالا ۵۹ ساله است می‌گوید:« حرف‌هایم برای بی‌اعتبار کردن وودی آلن نیست بلکه بازگویی داستان عاشقانه ی من ست.این رابطه عاشقانه من را ساخت.تاسفی ندارم.» انگلهارت می‌گوید در این هشت سال وودی آلن به او وفادار نبود و با میا فارو نیز دوستی داشت.این خانم بازیگر و مدل الهام بخش وودی آلن برای نوشتن شخصیت نوجوان ماریل همینگوی است که در «منهتن»(۱۹۷۹) به تصویر کشید. این نخستین باری نیست که زنی مدعی ارتباط دوستی با وودی آلن می‌شود،استیسی نلکین-بازیگر- نیز مدعی داشتن رابطه در سن هفده سالگی با وودی آلن شده بود. وودی آلن و میا فارو به ادعای کریستینا انگلهارت واکنشی نشان نداده اند. ]]> هنری Tue, 18 Dec 2018 09:17:48 GMT http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/149813/