پایگاه خبری ستاره ها - آخرين عناوين هنری :: نسخه کامل http://www.setarehnews.ir/art Tue, 21 Aug 2018 19:06:50 GMT استوديو خبر (سيستم جامع انتشار خبر و اتوماسيون هيئت تحريريه) نسخه 3.0 /skins/default/fa/normal5/ch01_newsfeed_logo.gif تهيه شده توسط پایگاه خبری ستاره ها http://www.setarehnews.ir/ 100 70 fa نقل و نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری ستاره ها آزاد است. Tue, 21 Aug 2018 19:06:50 GMT هنری 60 افت گیشه آلمان به خاطر جام جهانی و گرما http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/139231/ به گزارش ستاره ها به نقل از آی ‌سینما: مسابقات جام جهانی فوتبال و همچنین افزایش دمای بی‌سابقه هوا در روزهای تابستان به کاهش فروش بلیت در گیشه سینماهای آلمان منجر شده است. کل درآمد گیشه این کشور در نیمه نخست سال 2018 به بیش از 502 میلیون دلار (439 میلیون یورو) رسیده که در مقایسه با پارسال 15.3 درصد افت داشته است. با این حال، بعضی تولیدات بومی سینمای آلمان در مقایسه با محصولات هالیوود بیش از پیش مورد استقبال سینماروها قرار گرفته‌اند. بنا به آماری که نشریه هالیوود ریپورتر به نقل از هیات فیلم آلمان فدرال منتشر کرده از کل بلیت‌های فروخته شده در نیمه نخست سال، سهم فیلم‌های آلمانی 22 درصد برآورد شده است. تعداد 51 میلیون بلیت در شش ماه نخست 2018 در گیشه سینماهای آلمان به فروش رفته که در مقایسه با پارسال همین موقع، بیش از نه میلیون کاهش داشته است. فیلم ابرقهرمانی «انتقامجویان: جنگ بی‌نهایت» محصول دیزنی با جذب 3.3 میلیون هوادار آلمانی و کسب بیش از 44.5 میلیون دلار درآمد، پرفروش‌ترین اکران سینمایی گیشه این کشور در شش ماه گذشته به شمار می‌رود. استودیوی یونیورسال هم رتبه دوم و سوم جدول پرفروش‌ترین‌ها را با دو فیلم «Fifty Shades Freed» و «دنیای ژوراسیک: قلمرو از دست رفته» به خود اختصاص داد. کل درآمد این دو محصول در گیشه آلمان به ترتیب برابر با 33.7 میلیون دلار و 29.5 میلیون دلار برآورد شده است. مدیر هیات فیلم آلمان افزایش بی‌سابقه دمای هوا و پخش مسابقات جام جهانی فوتبال را عامل اصلی کاهش فروش بلیت سینماها دانسته است. او همچنین معترف است در میان اکران‌های سینمایی امسال چند فیلم آلمانی وجود دارد که با استقبال تماشاگران روبرو شده‌اند. در شش ماه گذشته، بیش از 11 میلیون بلیت برای نمایش فیلم‌های بلند آلمانی زبان به فروش رسیده است که این رقم نزدیک به یک میلیون بیش‌تر از فروش پارسال همین موقع است. ]]> هنری Tue, 21 Aug 2018 14:20:13 GMT http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/139231/ ازدواج بی خبر «وینونا رایدر» و «کیانو ریوز»! http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/139229/ به گزارش دنیای تصویر: وینونا رایدر و کیانو ریوز ۱۶ سال بعد فیلم دراکولا (فرانسیس فورد کاپولا) در فیلم «Destination Wedding» دوباره با هم همبازی شدند. رایدر در مصاحبه‌ای با حضور ریوز با مجله اینترتینمنت ویکلی اعلام کرده که او و ریوز در حقیقت زن و شوهر هستند! لااقل در کشور رومانی! از قرار معلوم در صحنه ازدواج فیلم دراکولا، کاپولا یک کشیش واقعی رومانیایی را به عنوان عاقد به سرصحنه آورده در نتیجه عملا در کشور رومانی ریوز و رایدر هنوز زن و شوهر هستند! چیزی که ریوز گفته بود تا قبل از این مصاحبه هیچ اطلاعی از آن نداشته. «Destination Wedding» روایت دو مهمان دعوت شده به یک ازدواج در کشوری خارجی است و قرار است ۳۱ آگوست اکران شود. ]]> هنری Tue, 21 Aug 2018 14:06:05 GMT http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/139229/ عکس هایی از جشن تولد ۳۰ سالگی الناز حبیبی http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/139223/   تولد الناز حبیبی الناز حبیبی الناز حبیبی و یکی از هوادارانش الناز حبیبی جشن تولد ۳۰ سالگی الناز حبیبی ]]> هنری Tue, 21 Aug 2018 13:28:10 GMT http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/139223/ کپی‌ها، اصالت و مرگ زیباشناسی دزدی http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/139222/ به گزارش ستاره ها به نقل از باشگاه خبرنگاران پویا؛ فرهاد فزونی گرافیست شناخته‌شده‌ای است که تابستان امسال را با نمایش «دستورالعمل‌های پرواز» آغاز کرد. نمایشی که ترکیبی از اجرا، موسیقی و پرفورمنس بود و قرار بود اثری نو به حساب آید. در تکمیل اثر، در بخش پیرامتنی فزونی پوستری خلق می‌کند که ویژگی‌های گرافیکی و بصری آن با آثار دیگر متفاوت است. این تفاوت به حدی بود که مسئول مجوز پوسترهای اداره کل هنرهای نمایشی آن را بابت لی‌اوت بد رد می‌کند؛‌در حالی که فزونی با نگاه هنرمندانه خود، پوستر را آن گونه آفریده بود. به هر روی پوستر مقبول واقع می‌شود. نمایش روی صحنه می‌رود و موفقیت آن در تماشاخانه پالیز باعث می‌شود فزونی به فکر اجرای مجدد آن باشد؛ اما انتشار یک پوستر مشابه پوستر «دستورالعمل‌های پرواز» منجر به یک جدال مجازی می‌شود. فزونی در صفحه شخصی خود با انتشار دو پوستر - پوستر خودش در کنار پوستر کپی - اتفاق رخ داده را یک امر غیراخلاقی می‌پندارد. او در یک پیام اینستاگرامی می‌نویسد «درست است آیا که زحمات یه گروه را برای خودتان بردارید؟ ماجرا ایده شاخ نیست که از هنر باستان تا به امروز حتماً بارها ساخته شده، ماجرا استفاده از فضای بصری یک کار است و نمایشی که اخیراً اجرا شده و بناست که احتمالاً به زودی هم باز اجرا شود.» او در گوشه‌ای از تصویر نیز نوشته است «به این جنس‌ آدم‌ها می‌گن دزد.» در پوستر کپی شده لی‌اوت همان لی‌اوت پوستر فزونی است و حتی فونت‌ها نیز به خوبی کپی‌برداری شده است. تنها به جای تصویر صابر ابر شاخ به سر، تصویری از تارانتینو به عنوان بخشی از عنوان نمایش، جایگزین شده است. به عبارتی مهمترین خلاقیت ظاهری به کار گرفته شده در پوستر تغییر سوژه مرکزی پوستر است؛ با این حال به نظر می‌رسد استفاده از تصویر تارانتینو وجهی هنری به این «دزدی» می‌بخشد. برخلاف بسیاری از هنرمندانی که خود را در جریان مؤلف‌محوری قرار می‌دهند و از ناب بودن ایده‌های هنریشان می‌گویند، تارانتینو در مصاحبه‌های مختلف خود را یک دزد معرفی کرده است. او معتقد است در طول تمامی سال‌هایی که مشغول به فیلمسازی بوده است برای نماها و سکانس‌های مختلفش دست به دزدی زده است. این دزدی از لباس تن یک بازیگر جنبی - همانند سکانس مشهور رستوران-کافه پالپ فیکشن - آغاز می‌شود تا کلیت یک اثر سینمایی - جانگو.   با این تعریف به نظر می‌رسد گروه «کافه تارانتینو» نیز تمایل به رفتاری تارانتینووار داشته‌اند و پا در مسیر هنری نهاده‌اند که این کارگردان آمریکایی با آن به شهرت رسیده است؛ اما مخلوطی از مسائل را هیچگاه لحاظ نکرده‌اند و کار را بیشتر به سوی نوعی تنبلی و کنار نهادن هنر سوق داده‌اند. اگرچه تارانتینو خود درباره صحنه رقص اما ترومن و جان تراولتا اعتراف می‌کند آن را از فیلم «دسته جداگانه» گدار کش رفته است یا آنکه متأثر از «هشت و نیم» فلینی خلق کرده است؛ اما او کپی را از آن خود می‌کند. او در میزانسن و تصویر عناصری به سکانس مذکور می‌افزایند که در فیلم گدار و فلینی نیست. برای مثال در فیلم گدار صحنه مورد بحث با سه بازیگر صورت می‌گیرد و در یک کافه مهجور رخ می‌دهد. در پالپ فیکشن کافه به یک رستوران خاص بدل می‌شود، سه شخصیت به دو شخصیت تقلیل می‌یابد و در پس‌زمینه فیلم با عناصر بسیاری برآمده از فیلم‌های دیگر مواجه می‌شویم؛ همانند گارسونی که لباس مرلین مونرو در «خارش هفت ساله» را بر تن دارد. در مقابل پوستر تنها یک المان را تغییر داده است که نشان از یک تنبلی گرافیکی است. برخلاف تارانتینو که متن اولیه را دستخوش طوفان‌های ایده‌پردازی خود می‌کند، در پوستر مذکور اثر یک نسیم ساده هم دیده نمی‌شود. متن اولیه شکسته نمی‌شود، پس بینامتنیتی صورت نمی‌گیرد. فرض کنیم در پوستر با حفظ لی‌اوت، سوژه تارانتینو شاخ نمی‌داشت و به شمایلی دیگری ارائه می‌شد و فونت نیز به واسطه این چنیش از جایی دیگری به عاریه گرفته می‌شد، آنگاه وضعیت به نحوی دیگری رخ می‌داد و شاید فزونی نمی‌توانست این وضعیت را به سوی یک بحران پیش برد. بحرانی که منجر به تغییر در پوستر شده است و شواهد امر نشان می‌دهد این پوستر نیز محصول یک تنبلی و کپی‌برداری است. اکنون به این پرسش توجه کنیم که آیا کپی‌برداری خوب امری غیراخلاقی است؟ اگر غیراخلاقی است باید از تارانتینو متنفر بود؟ آیا روال هنر تا به امروز براساس رونوشت برداشتن از دست هنرمند پیشین نبوده است؟ بی‌‌گمان رونوشت برداشتن در هنر اصلی بر تداوم خودش بوده است. تمام هنرمندان بزرگ از هنرمندان پیش از خود المان‌ها و عناصری برداشته‌اند و آن را بسط و قبض داده‌اند؛ اما مسئله مهم برداشتن رونوشت به شکل هنرمندانه است، امری که در پوستر «کافه تارانتینو» دیده نمی‌شود یا حداقل فاقد یک مانیفست است، مانیفستی که در قرن بیستم راهگشای کشف آثار هنری بود که ساختارهای گذشته را می‌شکستند. بدون مانیفست سوررئالیسم، دادایسم و پاپ آرت اندی وارهول تعریف امروز را نمی‌داشتند و ما از «نیت مؤلف تنبل» کافه تارانتینو خبر نداریم؛ ولی با تغییر پوستر و عقب‌نشینی گروه هنری می‌توان گفت آنان تفکری در چنته ندارند. ]]> هنری Tue, 21 Aug 2018 13:24:44 GMT http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/139222/ اکران خصوصی فیلم «داش آکل» در باغ کتاب http://www.setarehnews.ir/fa/doc/gallery/139214/3/ ]]> هنری Tue, 21 Aug 2018 12:28:05 GMT http://www.setarehnews.ir/fa/doc/gallery/139214/3/ دیدار "علیرضا طلیسچی" با هوادارانش در برج میلاد http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/139206/ به گزارش ستاره ها به نقل از افکارنیوز؛ علیرضا طلیسچی خواننده موسیقی پاپ در جدیدترین کنسرت خود با طرفدارانش در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی دیدار خواهد کرد. علیرضا طلیسچی قرار است در کنسرت خود آهنگهای منتشر شده قدیم و جدید خود از جمله "آهنگ غمگین" را برای مخاطبان اجرا کند. "نارفیق ۱"، "نارفیق ۲"، "بی وفا"، "بی هویت"، "شیرین و فرهاد"، "بی معرفت" و "دقیقه هام" آلبومهایی هستند که تا کنون عیلرضا طلیسچی منتشر کرده است.  نخستین آلبوم خواننده جوان موسیقی پاپ با نام "دقیقه هام" پس از سالها فعالیت در حوزه موسیقی در سال 95 با اخذ تمام مجوزهای لازم منتشر و روانه بازار موسیقی شد. در آلبوم "دقیقه هام" هنرمندانی چون مهران خلیلی، اشکان آبرون، امیربهادر دهقان در  ساخت قطعات همکاری داشتند. کار ساخت ملودیها و سرایش ترانه قطعات آلبوم برعهده "علیرضا طلیسچی" بوده است. دو قطعه "دقیقه‌هام" و "۱۷۵" از آلبوم "دقیقه هام" پیشتر به صورت تک آهنگ منتشر شد و ۷ قطعه جدید دیگر نیز در این اثر گنجانده شد. کنسرت علیرضا طلیسچی روز پنجشنبه ۱۰ شهریور ماه در دو سانس ۱۹:۳۰ و ۲۲:۱۵ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار می‌شود. ]]> هنری Tue, 21 Aug 2018 11:41:49 GMT http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/139206/ ظاهر متفاوت لیلا حاتمی و علی مصفا / عکس http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/139200/ به گزارش ستاره ها به نقل از ایران آرت؛ «مردی بدون سایه» که همکاری مشترکی با اسپانیا بود، در بیش از ۱۰ لوکیشن در این کشور مقابل دوربین رفت و شهرهایی همچون مالاگا، ماربیا و الخزیرا از جمله شهرهایی بودند که صحنه‌های آخرین فیلم از سه‌گانه عاشقانه رئیسیان در آنها تصویربرداری شد. پس از پایان سکانس‌های اسپانیا فیلمبرداری در ایران و در ۲۵ لوکیشن مختلف در تهران و حومه پیگیری شد. در این میان بیماری ناگهانی علیرضا رئیسیان و عمل و بستری شدن او، تاخیر کوتاهی در روند تولید ایجاد کرد که بلافاصله پس از مرخص شدن این فیلمساز از بیمارستان از سر گرفته شد. رئیسیان بر این باور است که بدون حضور عوامل حرفه‌ای و سختکوش تولید این اثر که مشکل‌ترین تجربه کارگردانی او بوده ممکن نمی‌شد.‌   تم «مردی بدون سایه» در مورد بحران عاطفی ادمها و روابط عاشقانه و زناشوئی و نقش فضاهای مجازی در زندگی امروز است. فهرست بازیگران «مردی بدون سایه» بدین شرح است: لیلا حاتمی ، علی مصفا ، فرهاد اصلانی، امیر آقایی ، گوهر خیر اندیش ، نادر فلاح ، به‌آفرید غفاریان ، سیامک اطلسی، نسیم ادبی، سیمون سیمونیان، پانته‌آ سیروس، آزاده اسماعیل خانی، شهرام جمشیدی، احسان شیخی، عاطفه للهی و با معرفی حسام نورانی و هنرمند خردسال آویسا سجادی ؛ با حضور بازیگران اسپانیایی : النا مارتینز و رافائل چاوز مادرا. ]]> هنری Tue, 21 Aug 2018 11:05:49 GMT http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/139200/ یاد معمار ایرانی زنده می‌شود/ مرور «خاطرات کاغذی» http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/139197/ به گزارش ستاره ها به نقل از خبرگزاری مهر؛ یاسمن‌دخت دباغ مدیر اجرایی گالری فرمانفرما درباره برگزاری نمایشگاه و نکوداشت جهانگیر درویش از معماران ایرانی گفت: نمایشگاه «خاطرات کاغذی» جهانگیر درویش از روز ۲ شهریورماه به مدت ۲ هفته در گالری فرمانفرما به نمایش در می آید. همچنین همزمان با تولد ۸۵ سالگی وی در ۱۳ شهریور، مراسم نکوداشت این استاد معماری ایران در گالری فرمانفرما برگزار می شود. وی با اشاره به جزییات این مراسم نکوداشت بیان کرد: در این مراسم که از ساعت ۱۶ آغاز می شود، ایران درودی، جهانگیر درویش و تکتم فرمانفرماییان سخنرانی خواهند داشت و جشن تولد ۸۵ سالگی جهانگیر درویش نیز خاتمه مراسم خواهد بود. دباغ در توضیح نمایشگاه «خاطرات کاغذی» نیز گفت: این نمایشگاه شامل آثار اسکیس و نقاشی دوران جوانی جهانگیر درویش است که در ۳ الی ۴ دقیقه کشیده شده اند و بیانگر دنیای معمارانه و سرشار از خط و سطح این هنرمند است، به همین دلیل عنوان «خاطرات کاغذی» برای آن انتخاب شده است. به گزارش مهر، نمایشگاه «خاطرات کاغذی» جمعه دوم شهریورماه در گالری فرمانفرما به نشانی کریمخان زند، خیابان خردمند شمالی، کوچه اعرابی ۲ افتتاح می شود. ]]> هنری Tue, 21 Aug 2018 10:45:14 GMT http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/139197/ نامزدهای دهمین جشن سینمای مستند ایران معرفی شدند http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/139194/ به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دهمین جشن مستقل سینمای مستند ایران، محسن خان جهانی رییس دهمین جشن سینمای مستند گفت: محمد اطبایی، فتح الله امیری، محسن امیریوسفی، رامین حیدری فاروقی، رضا درمیشیان، محمدرضا دلپاک، کتایون شهابی، ناصر صفاریان و محبوبه هنریان به عنوان اعضای هیات داوران این دوره اسامی نامزدهای جوایز را اعلام کردند. نامزدهای بهترین صدابرداری و صداگذاری: تالان: زهره علی اکبری (صداگذاری) در جستجوی فریده: حسن شبانکاره (صدابرداری) در جستجوی فریده: انسیه ملکی (صداگذاری) زنبورک در گام مینور: شاهین پورداداشی (صداگذاری) سربازخانه: آرش قاسمی(صداگذاری) سربازخانه: میثم حسنلو (صدابرداری) ۳۳۰ سی سی خاطره: حسن مهدوی (صداگذاری) نامزدهای بهترین تدوین: پرسپولیس – شیکاگو (سعید خدارضایی) تالان (محدثه گلچین عارفی) در جستجوی فریده (حمید نجفی راد) زنبورک در گام مینور (آرش زاهدی اصل) ۳۳۰ سی سی خاطره (فرید دغاغله) نامزدهای بهترین موسیقی: خانه دوست (صبا ندایی) در جستجوی فریده (افشین عزیز) زنبورک در گام مینور (کیاوش صاحب نصق) ورس (کریستف رضاعی) ۳۳۰ سی سی خاطره (ستار اورکی) نامزدهای بهترین فیلمبرداری: اسرار دریاچه (پویان آقابابایی) در جستجوی خانه خورشید (محمدرضا تیموری) در جستجوی فریده (محمد حدادی) سربازخانه (هادی معصوم دوست) مثل اسمم پگاه (محمد آزاد) نامزدهای بهترین تحقیق و پژوهش: اسرار دریاچه (آرمین ایثاریان) پرسپولیس – شیکاگو (ارد عطارپور) تالان (محمد صادق دهقانی) ورس (جواد وطنی) ۳۳۰ سی سی خاطره (الهام معروفی) نامزدهای بهترین کارگردانی فیلم مستند کوتاه: اهل آب به کارگردانی آزاده بیزار گیتی بی گدار به کارگردانی علیرضا دهقان داداسلطنه به کارگردانی هادی احمدی لوتوس به کارگردانی محمدرضا وطن دوست نامزدهای بهترین فیلم مستند کوتاه: اهل آب به تهیه کنندگی آزاده بیزار گیتی بی گدار به تهیه کنندگی مجید عزیزی داداسلطنه به تهیه کنندگی ارسلان امیری لوتوس به تهیه کنندگی محمدرضا وطن دوست نامزدهای بهترین کارگردانی مستند نیمه بلند: پرسپولیس – شیکاگو به کارگردانی ارد عطارپور تالان به کارگردانی محمد صادق دهقانی مادرم ایل من به کارگردانی عزت الله پروازه ورس به کارگردانی جواد وطنی ۳۳۰ سی سی خاطره به کارگردانی الهام معروفی نامزدهای بهترین فیلم مستند نیمه بلند: پرسپولیس – شیکاگو به تهیه کنندگی ارد عطارپور تالان به تهیه کنندگی محمد صادق دهقانی سربازخانه به تهیه کنندگی هادی معصوم دوست ورس به تهیه کنندگی جواد وطنی ۳۳۰ سی سی خاطره به تهیه کنندگی الهام معروفی نامزدهای بهترین کارگردانی فیلم مستند بلند: ترور سرچشمه به کارگردانی محمدحسین مهدویان در جستجوی فریده به کارگردانی آزاده موسوی و کورش عطایی  زنبورک در گام مینور به کارگردانی مریم سپهری مثل اسمم پگاه به کارگردانی سودابه بیضایی  وه انتیوک شاپور به کارگردانی سودابه مجاوری نامزدهای بهترین فیلم مستند بلند: اسرار دریاچه به تهیه کنندگی آرمین ایثاریان خرامان به تهیه کنندگی طلا آزادروش در جستجوی فریده به تهیه کنندگی آزاده موسوی و کورش عطایی زنبورک در گام مینور به تهیه کنندگی پیمان فتوت احمدی مثل اسمم پگاه به تهیه کنندگی سودابه بیضایی دهمین جشن مستقل سینمای مس ]]> هنری Tue, 21 Aug 2018 10:26:42 GMT http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/139194/ مویرگ های سر غلامرضا صنعتگر پاره شد http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/139191/ به گزارش ستاره ها به نقل از افکار نیوز؛ دکتر‌ها متعجب هستند؛ خودش می‌گوید رکورد فشار را در ایران زده است. چند هفته پیش فشارش روی ۳۲ بوده است. مسئولان آمدند و رفتند اما اتفاقی نیفتاد وعده‌ها همه تو خالی بود. این روز‌ها پشتش خالی است. بستری شدن وقت و بی وقت در بیمارستاندیگر برایش عادت شده است. مدت هاست بستری می‌شود، اما پزشک‌ها هم نمی‌دانند راه درمانش چیست و از نوسان شدید فشار خون این هنرمند متحیر هستند. فقط وزیر بهداشت است که شخصا پیگیر حال اوست تا کار‌های درمانیش به موقع انجام شود. این تنها بخشی از وضعیت جسمانی غلامرضا صنعتگر است. خواننده‌ای که با قطعه «میشه ضامنم بشی» در خاطر مردم ایران ماندگار شده است. غلامرضا صنعتگر در خصوص آخرین وضعیت جسمانیش گفت: متأسفانه وضعیت جسمانیم به حالت قبل برگشته است نه تنها خوب نیست بلکه حاد است. رکورد فشار خون ایران را زدم. چند وقت پیش فشار خونم روی ۳۲ بود و دیروز فشارم روی ۲۷ بود. متاسفانه پزشکان نمی‌توانند، تشخیص درستی نسبت به وضعیت من داشته باشند. هر جا می‌روم کسی کاری از دستش بر نمی‌آید و همه پزشکان از وضعیت من متحیر هستند و تغییرات شدید نوسان فشار خون برای آنها عجیب است. وی افزود: اوایل درمانم بار‌ها مسئولان به عیادتم آمدند و وعده‌هایی دادند که هیچکدام عملی نشد. علی مرادخانی معاون سابق امور هنریوزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از من عیادت کرد و وعده داد که برای درمانم تمام تلاششان را می‌کنند. آنها حتی گفتند که من را برای درمانبه آلمان می‌برند که مشکلم حل شود، اما تا این لحظه حتی به من زنگ هم نزده اند. هم صنفان و مسئولان وزارت ارشاد یک قدم هم برایم برنداشته اند و در حال حاضر حتی یک نماینده از وزارت ارشاد سراغم را نمی‌گیرد. این خواننده پاپ ادامه داد: ما دلمان را به وعده مسئولان خوش کردیم و منتظر کمک هایشان شدیم؛ کوتاهی مسئولان و عقب افتادن درمانم باعث شد، حالم بدتر شود. البته عزیزانی مانند حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خیلی به من لطف داشتند و شخصا به وضعیتم رسیدگی کردند. بار‌ها با تماس گرفتند و پیگیر حالم شدند و در حال حاضر هم کمیسیونی را برای من تشکیل دادند تا هر لحظه که لازم شد از من مراقبت شود. صنعتگر در خصوص آخرین باری که بستری شده است، بیان کرد: من تا هفته گذشته بستری بودم، اما این بستری شدن‌ها مشکلم را بر طرف نمی‌کند. وقتی به بیمارستان می‌روم، می‌بینم که کاری از دست پزشکان بر نمی‌آید. این ناامیدی، حس بد مسئولان بیمارستان و این که کاری از دستشان برنمی آید، حالم را بدتر می‌کند. البته پزشکان همگی برایم زحمت کشیدند و هر بیمارستانی که رفتم و بستری شدم، کسی بی توجهی به من نکرد و همه پزشکان برای بهبودیم تلاش کردند. دست تک تک پزشکان و پرستاران را می‌بوسم. آن‌ها سلول به سلول بدنم را بررسی کردند، اما به نتیجه‌ای نرسیدند. خواننده قطعه «میشه ضامنم بشی» ادامه داد: وقتی فشارم روی ۳۲ بود، مویرگ‌های سرم پاره شد. وضعیت وخیم من استرس و اضطراب فراوانی به اطرافیانم وارد کرده است. من و امثال من در شرایط سختی کار کردیم؛ برای موسیقی سال‌ها زحمت کشیدیم و سعی کردیم از ترانه‌های ارزشمند استفاده کنیم، ولی حاصل زحمات ما چه شد؟ کسانی که در بروز این شرایط دخیل هستند در بوجود آمدن این شرایط مسئول هستند و اگر اینجا نباید به کسی پاسخگو باشند در مقابل خداوند باید جواب دهند حتی اگر به خدا هم معتقد نیستند کائنات بی تاثیر نخواهد بود. صنعتگر در پایان اضافه کرد: حالا که با بیماری دست به گریبانم نه تنها کار مثبتی صورت ندادند، فقط وعده و وعید دادند و خلف وعده کردند. مگر نه اینکه مسلمان باید به عهد خود وفا کند و اسم وزارتخانه متولی ما ارشاد اسلامی است! وضعیت وخیم من و بی توجهی مسئولان باعث شد، خودم با هزینه شخصی شرایط سفر را به خارج از کشور فراهم کنم، ان شاء الله تاچند وقت دیگر به همت دوستان و خانواده ام به آلمان می‌روم و منتظر تأیید سفارت آلمان هستم که این اتفاق بیفتد. ]]> هنری Tue, 21 Aug 2018 10:08:24 GMT http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/139191/