پایگاه خبری ستاره ها - آخرين عناوين تلویزیون :: نسخه کامل http://www.setarehnews.ir/art/television Mon, 25 Sep 2017 16:15:18 GMT استوديو خبر (سيستم جامع انتشار خبر و اتوماسيون هيئت تحريريه) نسخه 3.0 /skins/default/fa/normal5/ch01_newsfeed_logo.gif تهيه شده توسط پایگاه خبری ستاره ها http://www.setarehnews.ir/ 100 70 fa نقل و نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری ستاره ها آزاد است. Mon, 25 Sep 2017 16:15:18 GMT تلویزیون 60 تغییر چهره باور نکردنی نگار فروزنده در گذر زمان/عکس http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/112121/ ]]> هنری Mon, 25 Sep 2017 10:48:20 GMT http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/112121/ گاهی فيلمساز چاره‌ای جز ساخت فيلم سفارشی يا شبه كمدی ندارد http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/112108/ به گزارش ستاره ها به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: خشایار الوند فیلمنامه‌نویس، در خصوص تولید بیش از پیش فیلم‌های شبه کمدی و پررنگ‌ شدن سفارشی سازی گفت: بخش خصوصی با این اوضاع اقتصادی چاره‌ای جز اين ندارد؛ یا باید شبه کمدی بسازد که در گیشه ضرر نکند یا باید سفارشی کار کند که بتواند بودجه ساخت بگیرد و سودش را در تولید به دست آورد. وی افزود: نکته مهم این است فراموش کردیم، سینما یک بخش صنعتی دارد و فقط جنبه هنری را در نظر گرفتیم. آن هم در کشوری که حتی صنایع بزرگش ضررده شده است. وی ادامه داد: با چنین وضع اقتصادی، پر کردن اوقات فراغت مردم به خصوص طبقه های متوسط از طریق سینما جزو اولویت های پنجم و ششم آنها محسوب می‌شود. پس سینما باید بسیار جذاب باشد تا بتواند در سبد فرهنگی مردم قرار بگیرد. در نتیجه با ساخت فیلم های کمدی می توان آنها را حداقل دو یا سه ساعت دور از مشکلات و ناراحتی ها نگه داشت و لبخند را روی لبانشان نشاند. الوند خاطرنشان کرد: با این شرایط، نمی توان فیلمساز را یقه کرد که فیلم‌های کمدی تولید نکند؛ چرا که اکثر مردم  امروز این فيلم‌ها را می‌خواهند. از سویی فيلم های كمدی بفروش، بازده مالی و چرخیدن چرخ بخشی از سینما را به دنبال دارد. الوند در پايان گفت: یک زمان فارابی و یا برخی از متولیان و حمایت کنندگان، سرمایه هایی تقریبا شناور در اختيار فیلمسازان می گذاشتند. در بین این فیلمسازان افرادی که دوست داشتند فیلم های خودشان را بسازند بالاخره صاحب اندک وام و بودجه ای ازطرف این سازمان ها می شدند. اکثر فیلم های دهه 60 و 70  که ماندگار شد از این دسته بود؛ اما الان فارابی دیگر این آب باریکه را هم از آن ها گرفته و بودجه های میلیاردی را به اشخاص و فیلم های خاصی می دهد و خبری از آن فیلمسازان در همان حد کم هم نیست. این روند مجبورشان کرده به سمت ساختن فیلم از راه‌های دیگر بروند.   ]]> هنری Mon, 25 Sep 2017 09:42:14 GMT http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/112108/ بهنوش طباطبایی از تاثیر طلاق بر زندگی حرفه‌ای‌اش در سینما گفت http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/112104/ به گزارش ستاره ها به نقل از کافه سینما؛  بهنوش طباطبایی با اشاره به جدایی از همسر سابقش مهدی پاکدل و ربط آن با این کم‌کاری به «هفت صبح» گفت: در سال گذشته با توجه به شرایطی که داشتم و همین طور به دلیل جدایی از همسر سابقم تصمیم گرفتم زمان بیشتری را به خود اختصاص دهم؛ بنابراین فقط یک فیلم را پذیرفتم اما امسال قصد دارم پیشنهادات سینمایی را جدی تر بگیرم. طباطبایی در ادامه درباره تنها کاری که سال قبل بازی کرد با نام «زیر سقف دودی» که به طلاقهای عاطفی و زندگیهای پنهانی زوجهای دچار مشکل میپردازد بیان داشت: جدای از فیلمنامه که به روابط انسانی در چارچوب خانواده می پردازد و معضل جدی آن را در رابطه با خانواده مطرح میکند من هم به دلیل رشته تحصیلیم که روانشناسی است بسیار علاقمند به مطرح کردن و نشان دادن این معضلات هستم. از طرفی سینمای پوران درخشنده برایم حس نوستالژیک دارد و از کودکی با «پرنده کوچک خوشبختی» سینمای ایشان را دنبال کردم. این بازیگر ۳۶ساله درباره ایفای نقش همسر صیغه ای فرهاد اصلانی در «زیر سقف دودی» گفت: اولین موضوعی که با درخشنده بر سر آن توافق کردیم اینکه رعنا مانند همه زنهای دوم اغواگر و دارای سوءنیت نباشد و ما عشق و علاقه واقعی او را به بهرام ببینیم. علاقه به داشتن عشق و محبت در زندگی، علاقه به داشتن فرزند و داشتن محیطی گرم و سالم برای زندگی. ]]> هنری Mon, 25 Sep 2017 09:17:53 GMT http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/112104/ بدل باباپنجعلی در سریال پایتخت! /عکس http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/112097/   ]]> هنری Mon, 25 Sep 2017 08:48:33 GMT http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/112097/ علی صادقی با ظاهر عجیب و حیرت آور !! /عکس http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/112093/   ]]> هنری Mon, 25 Sep 2017 08:30:54 GMT http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/112093/ تیپ قجری بازیگر «شهرزاد» در سریال محرمی /عکس http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/112082/     ]]> هنری Mon, 25 Sep 2017 07:31:53 GMT http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/112082/ نقش‌‌های معمولی آدم را نابود می‌کنند! http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/112079/ به گزارش ستاره ها به نقل از خبرگزاری صبا؛ هر اندازه که برادرش مهدی هاشمی در سینما و تلویزیون پرکار و معروف است به همان اندازه ناصر هاشمی گوشه‌گیر و شاید برای خیلی از بچه‌‌ها و جوان‌‌های نسل جدید ناشناخته باشد؛ بازیگری که همراه برادرش از تئاتر شروع کرد و با بازی در سریال «پدر سالار» و کارگردانی و بازی در سریال «سمندون» به اوج شهرت رسید. او اما بعد از رسیدن به شهرت و محبوبیت، یک مرتبه حضورش را کم‌رنگ کرد و شاید بشود مهم‌ترین کار او در ۱۵سال اخیر را سریال «روزگار قریب» به کارگردانی کیانوش عیاری و فیلم «برادرم خسرو» احسان بیگلری دانست. در ادامه، گفت‌و‌گو با ناصر هاشمی را می‌خوانید. اولین کار تصویریتان یک تله‌تئاتر بود به نام «ماه پنهان است». چیزی از آن یادتان است؟ نمایشنامه‌ای بود براساس یک داستان بلند که مربوط می‌شد به جنگ جهانی دوم، کارگردانش آقای خسرو شایسته بود و تهیه‌کننده مرحوم طباطبایی، آقای بابک بود و آتیلا که همکلاسی ما بود، دوستان من را معرفی کردند، نقش‌‌ها تقسیم شده بود و دو نقش کوچک مانده بود که ما وارد شدیم، یکی از نقش‌‌ها را رضا رویگری بازی کرد و آن یکی را من. مجموعه‌ای از بازیگران تئاتر، خانم شیخی، آقای شنگله، رضا بابک و خیلی‌‌ها بودند و این یک شانس بود که در جایی قرار بگیرید که افراد مطرح آن‌جا هستند. شما خیلی مواقع در سایه برادرتان مهدی هاشمی قرار گرفته‌اید. چرا هیچ‌وقت نخواستید یا نشده از این سایه بیرون بیایید؟ مثلا سریال «روزگار قریب». من کارهای زیادی به‌خصوص در تلویزیون کرده‌ام، مثلا سریال «پدرسالار» یا فیلم‌های سینمایی مختلف؛ فیلم‌هایی که درواقع مال یک دوره تاریخی خاصی است. مهدی برای یک شرایط دیگر بود، من وارد دانشکده که شدم انقلاب شکل می‌گرفت، اساسا فرصت تجربه وجود نداشت درحالی‌که برای مهدی یک دوره آرامی بود که تجربیات خیلی خوبی داشت. حالا این زیر سایه بودن را من اساسا اعتقادی به مقایسه ندارم. ما مال دو دوره متفاوت هستیم با مشخصه‌‌های خودش. در قضیه «روزگار قریب»، در شروع به ‌اطر شباهت بود، آقای صالحیان گریمور می‌گفت بین جوانی و پیری قریب فاصله زیاد بود و ما تو را پیشنهاد کردیم. این‌جوری شد که رفتیم. شروع با شباهت بود ولی بازیگری بود. همچنان تدریس می‌کنید؟ من چند سال پیش اقدام کرده بودم که کلاس خصوص دایر کنم اما طول کشید، دیر شد و در موقعی که خواستند مجوز بدهند دیگر شرایط نداشتیم. وقتی که بازی نمی‌‌کنید، اوقات فراغتتان را چگونه پر می‌کنید؟ با ورزش، کتاب خواندن، کارهای مختلف در خانه، پیاده‌روی، دیدن مردم و تماشای فیلم زندگی را پر می‌کنم. هر چیزی که باعث بشود من سرحال و زنده باشم مثلا من و مهدی کلبه‌ای در شمال داریم. آن‌جا کارهای بدنی که مربوط به باغچه و این‌ها می‌شود انجام می‌دهیم . *دهه۷۰ اوج کار شما بود، دهه۸۰ کم‌کار شدید. این گزیده‌کاری شما را می‌رساند؟ فیلمنامه‌‌های خوبی نبود یا کارگردان‌های خوب؟ دلایل مختلفی دارد، آن چیزی که به من مربوط می‌شود، نقش‌‌های معمولی، پیش‌پاافتاده و درجه‌چند زیاد است و می‌شود به‌وفور بازی کرد اما آن‌ها آدم را نابود می‌کنند. یعنی من فکر کردم که اگر قرار است آن نقش‌ها را بازی کنم، آخر مسیر یک سراشیبی به سمت نابودی است، چرا باید این کار را بکنم؟ بازی نکنم هم همان نابودی است، تازه شاید هم نابودی نباشد. از طرفی هم ساخت فیلم مستند و کلاس‌های بازیگری باعث می‌شد که برای نقشی که خیلی «نخ‌نما» نیست صبر کنم، شما در جایی قرار می‌گیرید که تعیین می‌کنید که می‌خواهید انجام بدهید یا نه؟ من تکلیف خودم را روشن کرده‌ام که صبر می‌کنم که هر از گاهی نقش خوبی به من پیشنهاد می‌شود که بخواهم انجام بدهم و این برای من جواب داد. *محصول دانشکده هنرهای زیبا هستید. امروزه یک‌سری فارغ‌التحصیل پشت در سینما می‌مانند درحالی‌که به‌طور مثال یک شخص می‌آید و می‌رود آموزشگاه تارخ، یک دوره را می‌گذراند و می‌آید نقش اصلی بازی می‌کند. چرا اینقدر فاصله بین دانشکده خصوصی و هنرهای زیبا است که فارغ‌التحصیلانش در عرصه‌ای که شش سال درس خوانده‌اند جایی ندارند؟ جدا از این‌که بین موسسات خصوص و دولتی مشکل وجود دارد، دولتی‌‌ها به‌شکل کارمندی رفتار می‌کنند و خصوصی‌‌ها سرویس‌‌های بهتری می‌دهند؛ این مهم است که در یک موسسه خصوصی که فعالیت می‌کنید باید آن را حفظ کنید اما در جاهای دولتی این حس حفظ کردن نیست و بی‌تفاوتی وجود دارد. کسی که می‌رود دانشگاه می‌رود که مدرک بگیرد ولی کسی که می‌رود کلاس خصوصی می‌خواهد بازیگر شود، نکته دوم این‌که من این را همیشه به هنرجوهایم می‌گویم که ما خودمان دست به کار شدیم، در کلاس، در بوفه، در خانه بحث می‌کردیم، می‌خواندیم و کار می‌کردیم چون می‌خواستیم این‌کاره شویم، یک نوع ریسک خطرناکی در ما وجود داشت. این باید وجود داشته باشد وگرنه یک دانشجو در خانه بنشیند که قرار است دنبالش بیایند، فایده ندارد، اگر خودش شروع کند موفق می‌شود و البته این حرفه حرفه‌ای است که همه موفق نمی‌شوند. آقای سمندریان به ما می‌گفت یک جوان که می‌رود پزشکی شرکت می‌کند، از هر صد نفر صد نفر دکتر می‌شوند اما در بازیگری از هر صد نفر، ۹۵ نفر می‌روند بیرون. آدم باید یک مقدار «خشک مغز» هم باشد که این کار را انجام بدهد. *این شایعه خیلی پررنگ است که کسانی که از آموزشگاه‌‌های خصوصی بازیگر می‌شوند به‌خاطر پولی است که به تهیه‌کننده و کارگردان می‌دهند. این موضوع چقدر صحت دارد؟ من هم شنیده‌ام، افرادی آمده‌اند به من گفته‌اند ما به فلانی گفتیم بازیمان بده گفته اینقدر پول بده. هر کس به نوعی وارد می‌شود. نمی‌دانم این کار درست است یا غلط، بالاخره بازار آزاد است. درست است آن آدم بااستعدادی که پول ندارد عقب می‌ماند ولی بالاخره باید راهی پیدا کند. این کاری است که شما در اوج هم که قرار بگیرید ممکن است یک سال بعد بیایید پایین. یعنی کاری نیست که شما بگویید من موفق شده‌ام و شده‌ام ستاره سینما و تمام شد! *با بازیگرهای قدیمی نیز صحبت ‌کردیم می‌گفتند الان فیلم‌ها تعدادی بازیگران خاص دارند که تهیه‌کننده‌‌ها و کارگردان‌ها سراغ آن‌ها می‌روند و ما فراموش شده‌‌ایم. این ربط دارد به این‌که طرف چقدر بتواند خودش را حفظ کند. برود کلاس دایر کند. دفتر فیلمسازی راه بیندازد. یعنی بتواند خودش را تبلیغ کند. شما باید خودتان را همیشه تازه نگه دارید، به‌علاوه این‌که الان می‌گویند شما وقتی می‌خواهید فیلم بسازید باید یک‌میلیارد داشته باشید. این پول از کجا می‌آید؟ شما اگر سرمایه‌گذار باشید و من تماشاچی نیاورم پولی به من نمی‌دهید، یعنی آن سرمایه‌گذار و تهیه‌کننده هم نگاه می‌کند و می‌بیند مردم چه کسانی را دوست دارند و سراغ آن‌ها می‌رود. *در سریال‌ها این‌طور نیست و آن‌جا می‌شود از هنرپیشه‌‌های دیگری استفاده کرد. آن‌جا هم محبوبیت تاثیر دارد مگر این‌که کارگردان این تجربه و جسارت را داشته باشد و بگوید من ستاره‌‌ها را نمی‌خواهم. می‌خواهم افرادی که شناخته‌شده نیستند را بیاورم و آن‌ها را مطرح کنم، اما تلویزیون هم دنبال آدم‌هایی است که بازیگری بلدند و مردم دوستشان دارد. این‌که می‌گویند سینما بی‌رحم است همین است. ]]> هنری Mon, 25 Sep 2017 06:40:52 GMT http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/112079/ عمو پورنگ در کنار مادرش/ عکس http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/112066/   ]]> هنری Mon, 25 Sep 2017 06:21:42 GMT http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/112066/ عکس های پدر و دختری شاهرخ استخری /عکس http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/112062/ شاهرخ استخری این عکس ها را در اینستاگرامش منتشر کرد. ]]> هنری Mon, 25 Sep 2017 06:04:31 GMT http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/112062/ بازگشت پایتختی‌ها از ترکیه http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/112058/ به گزارش ستاره ها به نقل از خبرگزاری میزان: الهام غفوری تهیه کننده سریال "پایتخت5"  گفت: پس از مازندران، تهران و شهرک سینمایی و... گروه برای ضبط برخی سکانس های این مجموعه به ترکیه رفتند و بازیگران اصلی این مجموعه نیز در این سفر حضور داشته و مقابل دوربین رفتند.   وی ادامه داد: در حال حاضر تصویربرداری "پایتخت5" در ترکیه به پایان رسید و گروه روز گذشته به تهران بازگشتند. این تهیه کننده تصریح کرد: یک هفته به پایان تصویربرداری سریال مانده است که سکانس های باقی مانده در تهران مقابل دوربین می رود.این در حالی است که کار صداگذاری و تدوین همزمان با تصویربرداری در حال انجام است.       غفوری درباره تعداد قسمت های این سریال تصریح کرد: : احتمالا 13 تا 15 قسمت خواهد بود. ضمن اینکه فکر می کنم "پایتخت 5" سریال متفاوتی از سایر قسمت ها باشد. به لحاظ پروداکشن، فضای تولید و قصه با پایتخت های قبلی خیلی متفاوت تر است. "پایتخت 5" احتمالا نوروز 97 روی آنتن شبکه اول خواهد رفت.   در این سریال محسن تنابنده، احمد مهرانفر، علیرضا خمسه، ریما رامین فر، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبداللهی، بهرام افشاری و سارا و نیکا فرقانی اصل بازی می‌کنند. ]]> هنری Mon, 25 Sep 2017 05:45:45 GMT http://www.setarehnews.ir/fa/doc/news/112058/